یکشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰
۰ نفر

ارسال پیامک‌های انبوه تبلیغاتی یکی از راه‌های کسب درآمد است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

فروش سامانه، ارسال پيامك انبوه، تبليغات با تلگرام، فروش سامانه تلگرام و تبليغات شفاهي. همه‌ي اين كارها را هم در خانه و هم بيرون از منزل مي‌توانيد انجام دهيد. براي شروع آن نياز به هزينه‌ي آنچناني نداريد و درآمدتان با روزي دو ساعت كار كردن به مرز 900 هزارتومان هم مي‌رسد. حالا اگر وسوسه شده‌ايد تا اين كار را شروع كنيد و با زير و بم‌هاي آن بيشتر آشنا شويد خواندن اين گزارش را از دست ندهيد.
ارسال پيام‌هاي تبليغاتي با استفاده از پنل‌هاي پيامكي. كاري است كه زنان خانه دار، دانشجويان و هركسي كه فكرش را بكنيد مي‌تواند انجام بدهد چرا كه نياز به تخصص آنچناني ندارد و كار پيچيده‌اي نيست. فقط كافي است با شركت‌هايي كه اين كار را انجام مي‌دهند ارتباط برقرار كنيد، هزينه‌ي واگذاري يك پنل پيامكي كه 62 هزارتومان است را پرداخت كرده و كارتان را شروع كنيد.

  • كارت پرسنلي و شروع كار

«قبلا افراد به صورت حضوري به شركت مي‌آمدند و با پر كردن فرم‌هاي مخصوص و صدور كارت پرسنلي رسما به عضويت شركت در مي‌آمدند اما حالا كه كارمان به شكل گسترده‌تر و در سراسر كشور انجام مي‌شود افرادي كه تمايل به انجام اين كار دارند ابتدا بايد به سايت شركت مراجعه كنند و در بخش استعلام شهري، شهر و منطقه‌اي را كه در آن زندگي مي‌كنند وارد كنند تا ببينند آن شهر، ظرفيت پذيرش كارمند را دارد يا خير.»

اينها را ميترا قائدي طراح وب سايت و يكي از اعضاي قديمي اين شركت مي‌گويد و در ادامه توضيح مي‌دهد: «هر شهر ظرفيت محدودي دارد. بعد از استعلام گرفتن، اگر شهري كه در آن ساكن هستيد ظرفيت داشت بايد فرم استخدام را پر كنيد و مرحله‌ي آخر هم پرداخت هزينه‌ي پنل پيامكي است.»24 ساعت بعد از ثبت نام، شما مي‌توانيد با نام كاربري و رمزي كه از شركت گرفته‌ايد وارد سايت بشويد، ويدئوهاي آموزشي را به صورت كاملا رايگان دانلود كنيد و با فعال كردن درخواست كارت پرسنلي كارتان را به عنوان يكي از اعضاي رسمي شركت شروع كنيد.

  • از اينستاگرام تا لاين و تلگرام

بعد از ثبت نام در شركت يكي از كارهايي كه مي‌توانيد انجام بدهيد ارسال پيامك‌هاي انبوه تبليغاتي از طريق شبكه‌هاي اجتماعي و فضاي مجازي مثل اينستاگرام، لاين، واتس آپ، وايبر و تلگرام است. «ما بر اساس محله و منطقه‌ي فردي كه استخدام شده ليست كليه‌ي مشاغل و اصناف را به او مي‌دهيم تا با ارسال پيامك‌هاي تبليغاتي متناسب با هر صنف به درآمدزايي بپردازد. اين پنل‌ها نياز به اينترنت پرسرعت ندارند و در ضمن هركجا كه مشكلي براي يكي از افراد شركت پيش بيايد و يا سوالي داشته باشند به آنها مشاوره مي‌دهيم و از آنها پشتيباني مي‌كنيم.» قائدي مي‌گويد عده‌اي هستند كه مي‌خواهند خودشان كارشان را تبليغ كنند و هر هفته تعداد بالايي پيامك براي مشتريان‌شان رد و بدل مي‌كنند. «ما به كارمندان‌مان تعدادي پنل‌هاي پيامكي مي‌دهيم تا اگر مغازه‌دار و يا فردي خواست به صورت مستقل براي خودش تبليغات كند اين پنل‌ها را بخرد و كارش را بدون دخالت اعضاي شركت ما تبليغ كند.»

  • روزي دو ساعت، ماهي 900 هزار تومان

البته اين تنها بخش فعاليت شما نيست چرا كه شما مي‌توانيد با استفاده از كارت پرسنلي‌اي كه داريد به ادارات، سازمان‌ها و اصناف مختلف برويد و براي خودتان بازاريابي كنيد تا سرماه بتوانيد درآمد بهتري كسب كرده و پول بيشتري به جيب بزنيد. «بسياري از سازمان‌ها براي تبليغاتشان نياز به پنل‌هاي پيامكي دارند. براي همين اگر كسي كه وارد اين كار مي‌شود كمي بجنبد و با چند شركت قرارداد ببندد و بتواند ارسال پيامك‌هاي تبليغاتي آنها را بر عهده بگيرد و يا به آنها پنل‌هاي پيامكي بفروشد، سود بيشتري كسب مي‌كند.» بخش ديگري از اين كار، به شكل تخصصي‌تري انجام مي‌گيرد و آن، طراحي وب سايت براي متقاضيان است. كاري كه اگر شما بلد باشيد مي‌توانيد خودتان انجامش بدهيد و سودش به شما مي‌رسد اما اگر توانايي چنداني براي انجام اين كار نداريد مشكلي برايتان پيش نمي‌آيد چرا كه مي‌توانيد سفارش طراحي‌هاي وب سايت را بگيريد و با سپردن اين كار به اعضاي ديگر شركت، بخشي از سود كار را مال خودتان كنيد.

«طبق قراردادي كه با مخابرات داريم پيامك‌هاي ما پايين‌ترين تعرفه‌هاي قيمتي را دارند تا هم شركت ما، هم كارمندان و هم مخابرات سود لازم و مد نظرشان را از اين راه دربياورند. براي همين اگر شما روزانه دوساعت وقت بگذاريد و در خانه بنشينيد و پيامك‌هاي تبليغاتي فروش پنل، طراحي وب سايت يا تبليغاتي كه سفارش گرفته‌ايد را براي ديگران ارسال كنيد مي‌توانيد به راحتي ماهي تا 900 هزارتومان درآمد كسب كنيد. در واقع پولي كه سر ماه وارد حسابتان مي‌شود به تلاش و ميزان كار و مشتري‌هايتان بستگي دارد. پس براي سود بيشتر بايد بيشتر تلاش كنيد.»

کد خبر 328842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha