شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرد: یک سامانه بارشی جدید در آسمان کشورمان فعالیت خود را از غرب و شمال غرب از امروز (۷ فروردین) آغاز، و منجر به بارش‌های بهاری تا دوشنبه در برخی مناطق کشور خواهد شد.

باران

گزارش سازمان هواشناسي ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب به کشورمان در مناطق یاد شده با رگبار، رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ را به همراه خواهد داشت.

براساس گزارش هواشناسی، این شرایط جوی، سپس در دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از شمال شرق کشور مشاهده می‌شود.

دامنه بارش‌ها فردا (یکشنبه) علاوه بر مناطق یاد شده، در جنوب، جنوب غرب و مرکز کشور را هم دربر خواهد گرفت.

دوشنبه (نهم فروردین) بارش‌ها در نوار غرب کشور تداوم خواهد داشت که علاوه برآن انتظار می‌رود سبب وزش باد شدید و شکل گیری توده گرد و خاک در دو روز آینده در استان‌های جنوب غرب و غرب کشور شود.

امروز بیشترین بارش‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، زنجان و دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی پیش‌بینی شده و فردا در استان‌های خوزستان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و دامنه‌های البرز صورت می‌گیرد.

گزارش آخرین وضعیت جوی کشور حاکی است، شرایط مزبور در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی غرب و شمال غرب کشور و ارتفاعات البرز به شکل برف مورد انتظار است و در پاره‌ای اوقات با وزش باد شدید و کولاک برف همراه خواهد شد.

کد خبر 328795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha