همشهری آنلاین: جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه مشاهدات و تجربیات سال‌های گذشته نشان می‌دهد مشکلات اقتصادی مردم باعث نشده که آنها سفر نکنند، گفت: امنیت منازل، مغازه‌ها و سفرها در طول مسیر بر عهده همکاران ما می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار اسکندر مومنی در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) ضمن تبریک سال نو به همه همکاران خود و خانواده‌هایشان افزود: هیچ چیزی نمی تواند جایگزین شیرینی لذت در کنار خانواده بودن را در این لحظات بگیرد، جز رضای خدا و خوشنودی مقام معظم رهبری که ان شاءالله با خدمات شایسته بتوانیم این دو را به دست آوریم.

وی ادامه داد: در نخستین ساعات از سال نو با گشت هوایی که از سطح خروجی های تهران داشتیم شاهد ترافیک بسیار سنگین بودیم و مشاهدات عینی نشان از حضور فعال و پررنگ تمامی عوامل انتظامی و راهور بود.

مومنی افزود: قرارگاه مرکزی امام علی ( ع ) دو خصوصیت دارد یکی حضور همه همکاران در ستاد که نشان از یکپارچگی سازمان دارد، دیگری اینکه همکاران احساس می کنند که بر عملکرد آنها مراقبت می کنند و صرفا ابلاغ دستورالعمل نیست و این به استان ها و یگانها احساس مسئولیت می‌دهد.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در هیچ جای دنیا تعطیلات اینگونه نیست که همه بتوانند سفر کنند ،گفت: در ایران و با وجود این تعطیلات مردم معمولا دو بار سفر می کنند، یک سفر طولانی برای گردش و تفریح و یک سفر کوتاه برای بازدیدهای نوروزی است.

وی نحوه نظارت بر قرارگاه‌های استانی و یگان‌ها را دو گونه اعلام کرد و گفت: اگر حادثه ای در جایی اتفاق افتاده باشد ما از اینجا سریع پیگیری و نسبت به آن بودجه و امکانات در نظر می گیریم تا جایی که در آن مورد موضوعی باقی نماند.

وی اضافه کرد:همچنین اگر حادثه ای گزارش نشود برای حس مسئولیت پذیری در کارکنان ارتباط خود را با آنها حفظ می کنیم.

جانشین فرمانده ناجا ضمن اشاره به اینکه ما در تمامی روزهای تعطیلات از آمادگی صد در صدی برخورداریم ،گفت: تجربه نشان می دهد که هرچه از سفر بگذرد در برگشت مردم خسته تر شده و شاهد حوادثی خواهیم بود که توصیه ما این است که همان نشاط روزهای اول سفر را حفظ کنند تا شاهد حادثه ای نباشیم.

مومنی با اشاره به ضرب المثلی که سالی که نکوست از بهارش پیداست ،گفت: اگر در نوروز و آغازین روزهای سال شاهد حوادث و جرایم کمتری باشیم در طول سال نیز این کاهش را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 328643

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha