همشهری آنلاین: ترافیک آزادراه تهران کرج روان شده اما هنوز در جاده چالوس کندی تردد مشاهده می‌شود.

پليس راه ناجا اعلام كرد: برابر آخرين اطلاعات دريافتي ترافيك در محور كرج-چالوس (از ابتداي محور تا تونل شماره پنج و محدوده سياه بيشه) نيمه سنگين اعلام شده است.


ساير محورهاي مواصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار است.

  • ترافیک در راه های البرز روان شد

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از روان شدن ترافیک در بیشتر راه های استان از جمله آزاد راه تهران ، کرج ، قزوین و جاده چالوس خبرداد.

عباس صفری گفت: با وجود بالا بودن تعداد تردد های خودرویی ترافیک روان است و توقف مقطعی در راه های استان نداریم .


وی پیش بینی کرد تا فردا یکشنبه ترافیک در راه های استان البرز به حالت عادی برگردد.

صفری اضافه کرد: خوشبختانه از آغاز سفرهای نوروزی تا کنون با همکاری خوب رانندگان ، حادثه منجر به مرگ در راه های استان البرز رخ نداده و حوادث جرحی هم اندک بوده است.

استان البرز دارای یک هزارو 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه، راه اصلی و فرعی بوده و 18 درصد ترافیک کشوردر راه های استان البرز است و این استان پنج درصد راه های کشور را در خود جای داده است.

در روزهای عادی سال حدود 400 هزار خودرو در راه های استان البرز تردد می کند که در ایام پیک سال به سه برابر افزایش می یابد.

استان البرز درمسیرمسافران 14استان کشور قرار دارد.

  • ترافیک در محورهای خراسان رضوی روان است


معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: ترافیک در تمامی محورهای خراسان رضوی روان است.


علی زائرزاده گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۴۹ دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی روز گذشته در محور باغچه- تربت حیدریه محدوده گردنه خماری بارش برف شدید و در محور تربت جام- فریمان نیز شاهد بارش برف بودیم.

وی ادامه داد: در عین حال هم اکنون ترافیک در تمامی محورهای خراسان رضوی روان است و مشکل خاصی مشاهده نمی شود.

معاون اداره مدیریت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان رضوی گفت: با توجه به احتمال بارش در جاده های خراسان رضوی، رانندگان با احتیاط برانند.

کد خبر 328537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha