پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمپین پایان کارتن‌خوابی درآستانه سال نو جشن نوروزی بهار مهربانی را در گرمخانه خاوران برگزار می‌کند.

کمپین «پایان کارتن‌خوابی»

دراین مراسم حدود 500 کارتن‌خوابی که به هر دلیلی امکان برگزاری مراسم تحویل سال در کنار خانواده‌های خود را ندارند، دورسفره هفت‌سین جمع می‌شوند و آمدن بهار را جشن می‌گیرند. قرار است هنرمندان و مسئولان مختلفی نیز در این مراسم حضور داشته باشند.

کمپین پایان کارتن‌خوابی کارش را از یک گروه کوچک آغاز کرد که هرچهارشنبه به دیدار کارتن‌‌خواب‌ها می‌رفتند و برایشان غذا، پتو و لباس گرم می‌برند. این فعالیت‌ها با حدود بیست نفر از میدان شوش آغاز شد و درحال حاضر با یاری مردم به چیزی حدود 1000پرس غذا در هر روز هفته افزایش یافته است. ضمن اینکه شهرهای دیگر کشور نیز به این کمپین پیوسته‌اند و هرکدام در حد توان خود برای ایجاد سرپناه، شغل و انتقال افراد معتاد به کمپ‌های ترک اعتیاد فعالیت می‌کنند.

راه‌اندازی کمپ بانوان چیتگر، دیوار مهربانی، یخچال‌ مهربانی و همچنین برگزاری شب یلدا از فعالیت‌های این کمپین به شمار می‌رود.

مراسم نوروزی پایان کارتن‌خوابی جمعه 28 اسفند 94 از ساعت 19 تا 22 در گرمخانه خاوران واقع در سه راه افسریه، بزرگراه امام رضا، بعد از ورودی شهرک کاروان، انتهای لاین کندرو،جنب اتوپارک ایلام برگزار می‌شود. برای شرکت و همیاری دراین مراسم می‌توانید با شماره 09121059062 تماس بگیرید.

کد خبر 328468

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha