همشهری آنلاین: نمایشگاه آثار حجمی و تابلوهای نقاشی ویم دلووی (هنرمند بلژیکی) از دوم فروردین‌ماه در موزه‌ هنرهای معاصر تهران برای بازدید علاقه‌مندان برپاست.

تجسمی

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه و منتخبی از آثار ایرانی و خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر از 17 اسفندماه در گالری‌های موزه هنرهای معاصر تهران افتتاح شده و تا 24 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. موزه هنرهای معاصر تهران از دوم فروردین‌ماه میزبان علاقه‌مندان است.

بیش از 110 اثر از آثار این هنرمند بلژیکی با آثاری از نشان‌های سلحشوری اروپایی بر تیغه اتو و بیل، نقوش آبی‌ سفالینه‌های سنتی دلفت بر کپسول‌های گاز، شیشه‌های نقشبند رنگی درون دروازه فوتبال و مجموعه آثار «گوتیک» که از سال ۲۰۰۰ میلادی شکل گرفته و بر عظمت و ماندگاری متمرکز شده است و با دست گذاشتن بر سبک هنری قرون وسطایی گوتیک و بازتفسیر آن، با درونمایه‌ها و فناوری معاصر درصدد خلق فرم نوینی از معماری معاصر برآمده، در این نمایشگاه ارائه شده است.

همچنین در این نمایشگاه، 16 اثر از آثار ایرانی و خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران از هنرمندانی از جمله داوود امدادیان، مهدی ویشکایی، محمود جوادی‌پور، مرتضی کاتوزیان، ناصر عصار، حسین محجوبی، علی‌محمد گلستانی، سهراب سپهری، ابوالقاسم سعیدی، دیوید هاکنی، ژان دافی، رنه مگریت و ادوارد وویار به‌نمایش درآمده است.

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 10 تا 19 روزهای جمعه و از ساعت 15 تا 19 (به‌جز شنبه‌ها و تعطیلات رسمی) به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 (روابط عمومی) یا با شماره تلفن‌های 88963200 و 88965411 تماس بگیرند.

 

کد خبر 328368

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha