همشهری آنلاین: شبکه قرآن سیما برنامه‌های ویژه‌ای همچون هوای عید، چشم روشنی و آرامش بهاری را برای نوروز ۹۵ در نوبت پخش دارد.

به گزارش ایرنا، همزمان با نوروز 1395 ویژه برنامه «چشم روشنی» به منظور طرح سراسری حفظ سوره حشر با استفاده از ظرفیت سازمان‌های فرهنگی و قرآنی در ایام نوروز به صورت زنده در ساعت 17 پخش می‌شود.

«هوای عید» نیز عنوان ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه قرآن سیما است که در 2 نوبت از ساعت 21 تا 24 روز 29 اسفند و ساعت 6 تا 10 صبح اول فروردین 95 به صورت زنده به روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه به موضوع‌هایی از قبیل بررسی ابعاد قرآنی نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب، تجلیل از شهدای مدافع حرم، بیان رفتارهای اجتماعی دینی و همچنین برقراری ارتباط زنده با حرم مطهر امام رضا (ع) خواهد پرداخت.

مستند ترکیبی و 45 دقیقه‌ای دیدار و گفت‌وگو با علما و شخصیت‌های قرآنی و معارفی کشور با عنوان «دیدار» همه روزه ساعت 20 در ایام نوروز پخش خواهد شد.

«آرامش بهاری» از دیگر برنامه‌های این شبکه است که به معرفی امامزادگان و بقاع متبرکه کشور و تشریح فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در قالب گفت‌وگو با مسئولان سازمان اوقاف و امور خیریه می‌پردازد که قرار است این برنامه همه روزه از ساعت 10 پخش شود.

ویژه‌برنامه «آن سوی سراب» عنوان برنامه‌ای است که با حضور کارشناسان مذهبی و سینمایی، فیلم‌های هالیوودی آخرالزمانی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد و عقاید واقعی شیعه در مورد ظهور را بیان می‌کند که این برنامه هر شب در ایام نوروز از ساعت 23 به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.

ارتباط زنده و مستقیم از حضور و بازدید کاروان‌های اعزامی از مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی در 2 نوبت 15 دقیقه‌ای همه روزه در ساعت‌های 11 و 45 و همچنین 16 و 45 دقیقه پخش خواهد شد.

همچنین برنامه‌های ستاره‌ها (معرفی و گفت‌وگو با نخبگان و حافظان قرآن) هر شب ساعت 21 و تلاوت‌های درخواستی (پخش ناب‌ترین تلاوت‌های قاریان ایرانی و مصری بر اساس درخواست‌های مخاطبان) هر شب ساعت 22 به صورت زنده در ایام نوروز پخش می‌شود.

از دیگر برنامه‌های نوروز 95 می‌توان به مروری بر رویدادهای قرآنی سال 94 اشاره کرد که هر روز ساعت 15 و 30 دقیقه پخش خواهد شد.

برنامه مسیر زندگی (بیان قصه‌های قرآنی) هر شب ساعت 21 و 55 دقیقه و برنامه بشری که به گفت‌وگو با حافظان، قاریان و فعالان قرآنی کشور می‌پردازد، هر شب ساعت 18 روی آنتن می‌رود.

کد خبر 328329

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha