دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
۰ نفر

پلیس در تعقیب سارقان خشنی است که با شمشیر به یک میوه‌فروشی یورش بردند و ضمن ضرب و شتم فروشندگان، چند میلیون تومان از دخل آنجا سرقت کردند.

حوادث

اين حادثه چند شب قبل در ميوه‌فروشي در خيابان صاحب‌الزمان(عج) تهرانپارس اتفاق افتاد. آن شب مشتريان زيادي سرگرم خريد بودند و همه‌‌چيز روال طبيعي خود را طي مي‌كرد اما ناگهان يك پرايد مشكي رنگ روبه‌روي مغازه متوقف شد. 3مرد جوان درحالي‌كه شمشير به‌دست داشتند با داد و فرياد وارد ميوه فروشي شدند.

در يك چشم به هم زدن مشتريان و 2نفر از كارگران ميوه‌فروشي از ترس فرار كردند اما صندوق دار مغازه همين كه به‌خودش آمد يكي از مردان خشن كه نقاب به چهره زده بود را روبه‌روي خودش ديد. جوان خشن كه با پهناي شمشير به سر و صورت كارگر جوان ضربه مي‌زد او را زير ترازو انداخت و ضربه‌هاي بيشتري به وي زد. كارگر جوان ديگر رمقي نداشت و مرد شمشير به‌دست سراغ دخل مغازه رفت و چند ميليون پولي كه آنجا بود را سرقت كرد.

اين سرقت خشن در كمتر از يك دقيقه اتفاق افتاد و سارقان سوار بر خودروي‌شان از آنجا فرار كردند اما چند دقيقه بعد با حضور مأموران كلانتري 126تهرانپارس تحقيقات براي شناسايي سارقان آغاز شد. صاحب مغازه كه جواني 26ساله است در اين‌باره به همشهري گفت: من حدود 4سال است كه در آنجا كار مي‌كنم و با هيچ‌كس مشكلي ندارم و نمي‌دانم اين سرقت زير سر چه‌كسي است.

او ادامه داد: آن شب من در محل كارم نبودم و 3كارگرم كارها را انجام مي‌دادند اما همه‌‌چيز به وسيله دوربين‌هاي مداربسته ضبط شده است. آن موقع حدود 10مشتري داخل مغازه بودند كه با حمله سارقان با ترس و وحشت فرار كردند. آنها كارگرم را به‌شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند و دست‌كم 5ميليون تومان پول نقد سرقت كردند. اين سرقت اعتبار مغازه‌ام را زير سؤال برده و حالا در محله همه درباره اين ماجرا صحبت مي‌كنند. وي ادامه داد: چند دقيقه بعد از اين حادثه مأموران تجسس كلانتري در آنجا حاضر شدند و فيلم‌هاي ضبط شده را بازبيني كردند و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.

کد خبر 328265

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha