همشهری آنلاین-علی شاکری: با انصراف پیکان از رویارویی با بانک سرمایه در بازی سوم فینال به دلیل تالمات روحی ناشی از درگذشت رضا ابراهیمی، از سوی فدراسیون والیبال بانک سرمایه به عنوان قهرمان لیگ برتر در سال ۹۴ معرفی شد.

volleyball

البته پیکانی‌ها چند بسته پیشنهادی به فدراسیون ارائه دادند که هیچ کدام آنها مورد قبول واقع نشد و در نهایت سازمان لیگ والیبال پس از دریافت نامه رسمی باشگاه پیکان رای به قهرمانی بانک سرمایه داد.

در همین رابطه محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان در گفت و گو با همشهری آنلاین در خصوص جزئیات بسته‌های پیشنهادی این باشگاه گفت: نخستین پیشنهاد ما تعویق بازی و انجام آن در ابتدای سال جدید بود و دومین پیشنهادمان معرفی مشترک دو تیم به عنوان قهرمان بود و این که بانک سرمایه به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند. متاسفانه با هر دو درخواست ما مخالفت شد.

مدیرعامل باشگاه پیکان افزود: فکر می‌کنم ، پیشنهاد دوم ما بسیار منطقی بود و انجام آن می‌توانست باعث آرامش روح رضا ابراهیمی عزیز شود که متاسفانه با آن مخالفت شد.

وی ادامه داد: پس از آن که با پیشنهادهای ما مخالفت شد، در نشست هیات مدیره به بررسی موضوع پرداخته شد و در نهایت با توجه به شرایط روحی نامساعد بازیکنان تصمیم به انصراف را کتبا به فدراسیون اعلام کردیم.

مهندس شیعی در خاتمه با اشاره به رویداد تلخ اتفاق افتاده گفت: شاید امسال قسمت نبود که پیکان قهرمان شود.

وی با تسلیت مجدد درگذشت مربی تیم والیبال پیکان گفت: ابراهیمی مربی‌ای فهیم و زحمتکش برای تیم‌های ملی و پیکان بود و خاطره‌اش همیشه در این باشگاه جاودان خواهد بود.

کد خبر 328207

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha