همشهری آنلاین: نهمین دوره لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم پارس جنوبی به پایان رسید.

Wushu

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ووشو، رقابت‌هاي ليگ برتر ووشوي باشگاه‌هاي کشور در بخش مردان با حضور 10 تيم در دو گروه برگزار شد که در نهايت چهار تيم برتر جواز حضور در مرحله نيمه نهايي را کسب کردند.

صبح روز پنجشنبه(20 اسفند) و در مرحله نيمه نهايي که به ميزباني آکادمي ووشو برگزار شد، پارس جنوبي توانست با حساب 11 بر 2 شهرداري ملارد را در مجموع دو بخش ساندا و تالو شکست داده و راهي فينال شود.

سپس دانشگاه آزاد و پاس قوامين مقابل هم صف‌آرايي کردند که پاس قوامين در بخش ساندا با حساب 5 بر 4 از حريف نامدار خود پيشي گرفت. در بخش تالو، دانشگاه آزاد، نايب قهرمان فصل گذشته با درخشش امير دارابي و ديگر نمايندگان خود به برتري چهار بر صفر رسيد تا عقب‌ماندگي ساندا را جبران کرده و در مجموع با حساب 8 بر 5 برنده و راهي فينال شود.

در رقابت‌هاي نوبت عصر و در ديدار رده‌بندي ابتدا پاس قوامين با حساب 9 بر 4 شهرداري ملارد را شکست داد و به عنوان سومي دست يافت.

در ديدار پاياني، پارس جنوبي و دانشگاه آزاد همچون فصل گذشته براي قهرماني به مصاف رفتند که ابتدا در بخش تالو به تساوي 2 بر 2 رسيدند، اما در ادامه سانداکاران پارس جنوبي بر حريف خود غلبه کردند تا اين تيم در مجموع دو بخش با نتيجه 9 بر 4 به پيروزي دست يافته و جام قهرماني را همانند سال گذشته بالاي سر ببرد.

مسعود انصاري، علي بختياري، فرود ظفري، محسن محمدسيفي، مجيد هاشم‌بيگي، مرتضي نوروزي و حميدرضا قلي‌پور سانداکاران پيروز پارس جنوبي در ديدار فينال بودند.

همچنين علي يوسفي و سجاد عباسي، بردهاي دانشگاه آزاد در بخش ساندا را به نام خود ثبت کردند.

کد خبر 327963

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha