همشهری آنلاین: دومین روز از رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برای کاروان ایران با کسب ۸ نشان رنگارنگ (۴ مدال طلا) به پایان رسید.

M.Sedghi

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، مرضیه صدقی، اولین مدال‌آور کاروان ايران در روز دوم بود و به نشان طلای پرتاب وزنه دست یافت. پس از او آرش خسروی نشان نقره دوي 400 متر را بر گردن آویخت و مریم سلطانی و فائزه کرمانی در پرتاب نیزه به ترتیب طلا و نقره گرفتند.

احمد اجاقلو در فینال دوي 200 متر به نشان طلا دست یافت، حامد امیری در پرتاب نیزه طلایی شد و نشان نقره همین ماده به عبدالرضا جوکار رسید.

حمید اسلامی در دوي 5 هزار متر به نشان نقره دست یافت و رمضان علی دولابی، آخرین نماینده کاروان ایران در رقابت‌های روز دوم با رکورد 39 متر و 64 سانتی متر به عنوان چهارم پرتاب نیزه بسنده کرد.

بدین ترتیب پرونده پيكارهای روز دوم برای کاروان ایران با کسب 4 نشان طلا و 4 نشان نقره بسته شد.

با احتساب سه نشان روز اول (دو نشان طلا و یک نشان برنز)، کاروان ایران در مجموع موفق به کسب 11 نشان (6 طلا، 4 نقره و 1 برنز) شده است.

تیم ملی دو و میدانی کشورمان با 29 ورزشکار (23 مرد و 6 زن) در مسابقات قهرمانی دو و میدانی آسیا و اقیانوسیه حضور یافته است. این مسابقات از 17 تا 22 اسفند ماه با حضور 250 ورزشکار از 24 کشور به میزبانی کشور امارات برپاست.

 

کد خبر 327726

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha