همشهری آنلاین: با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان آخرین راند از مسابقات بزرگ اتومبیلرانی سرعت سال، جام سعید اعرابیان و احمد شرقی در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

اتومبیلرانی سرعت

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این دوره از مسابقات با حضور 110 ورزشکار از استان‌های سراسر کشور در 8 کلاس برگزار شد و در پایان نتایج ذیل به دست آمد:

در کلاس پراید (بی پی) ایمان زیرک از استان اصفهان بر روی سکوی نخست ایستاد،علی شیرزاد از اصفهان دوم شد و احمدرضا افشاری از فارس عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در کلاس BMW اختصاصی علیرضا صحتی و مرتضی محمدظاهری از استان البرز به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آوردند و ایمان نظری از تهران به عنوان سومی این کلاس دست پیدا کرد.

در کلاس Turbo اختصاصی فهیم رضا کیخسروی از فارس به مقام قهرمانی دست یافت، مهدی نوروزی از تهران عنوان دوم را به دست آورد و محمدرضا همتیان از تهران بر روی سکوی سوم ایستاد.

در کلاس پراید اختصاصی مهدی صحافی‌پور از استان اصفهان اول شد، فرهاد حسینیان از تهران به عنوان دومی رسید و شهرام شاه‌زمانی از اصفهان بر روی سکوی سوم ایستاد.

در کلاس 405 اختصاصی مهرداد صفری از اصفهان بر روی سکوی نخست ایستاد، مجتبی اردستانی از تهران دوم شد و امیرحسین شبستری از تهران به عنوان سومی رسید.

در کلاس خودروهای آمریکایی هرمز کلهر، حمیدرضا سیدمرتضی و عادل نظری از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در کلاس BPG مجید جوانمردی، سعید آیدین و داریوش محمدی از تهران اول تا سوم شدند.

در کلاس 206 اختصاصی نیز شروین یگان از تهران بر روی سکوی نخست ایستاد، پرهام زربافی از تهران دوم شد و اردلان غزنوی از تهران مقام سوم این کلاس را به دست آورد.

 

کد خبر 327593

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha