دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: محل اجرای نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» از پردیس کوروش به تماشاخانه ایرانشهر منتقل شد.

نمایش

به گزارش ايسنا؛ شهاب حسین‌پور، کارگردان این نمایش  بیان کرد: «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» به عنوان اثر تحسین شده‌ی جشنواره تئاتر فجر سال 91 قرار بود از 24 فروردین‌ماه در یکی از سالن‌های پردیس کوروش به صحنه برود، اما به دلایلی این مسئله منتفی شده است.

او در این‌باره توضیح داد: با احترام به دوستان و مدیران پردیس سینمایی کوروش، به دلیل تاخیر در برنامه‌ریزی و این که خطر کمبود زمان را برای تبلیغات و فروش در سالنی غیرمتعارف برای تئاتر را احساس می‌کردم، ترجیح دادم نمایش دیگری را در زمانی دیگر در این پردیس اجرا کنم.

حسین‌پور ادامه داد: به این ترتیب با عنایت آقای پارسایی (دبیر شورای سیاست‌گذاری ایرانشهر)، نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» از همان تاریخ اعلام شده‌ی قبلی، یعنی 24 فروردین‌ماه تا پایان اردیبهشت سال 1395 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا، نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» که پیش از این هم اجرای عمومی شده است، با همان گروه بازیگران قبلی یعنی گلاب آدینه، شیرین بینا، نورا هاشمی، حمید رحیمی، محمد صدیقی مهر و حمیده مستعانی اجرا می‌شود.

همچنین محمدامیر یاراحمدی(نویسنده)، جواد نوری (مدیر تولید)، حسین اردستانی(مجری طرح)، ،پریدخت عابدین نژاد (طراح لباس)، جلال تهرانی (طراح صحنه) و مجید فشخامی(طراح صدا) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

«بیوه‌های غمگین سالار جنگ» پیش از این علاوه بر تهران، در شهرهای مختلفی همچون رشت، شاهرود، مشهد، شیراز و گرگان هم به صحنه رفته است و کارگردان این نمایش با توجه به موفقیت آن در اجراهای عمومی و استقبالی که از آن شد درصدد بازتولید آن برآمده است.

کد خبر 327496

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha