شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه بزرگ عکس نوروزی با عنوان نوروز و خانواده در کشورهای اکو همزمان با همایش ملی نوروز، میراث صلح برگزار می‌شود.

Nowrooz

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، این نمایشگاه توسط موسسه فرهنگی اکو در روزهای هفدهم و هجدهم اسفند در محل موزه ملی ایران برپا خواهد بود.

حضور علاقه‌مندان در این نمایشگاه که دربرگیرنده چشم‌اندازهای زیبایی از تنوع فرهنگی و وحدت فرهنگی در کشورهای عضو اکو است، آزاد خواهد بود.

کشورهای ایران، ازبکستان، افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان و قرقیزستان اعضای اکو هستند.

در همایش ملی نوروز، میراث صلح که توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در روزهای هفدهم و هجدهم اسفند برگزار می‌شود، ده نشست علمی برگزار شده و 42 مقاله علمی با موضوع نوروز و صلح ارایه خواهد شد.

حضور علاقه‌مندان در این همایش که با رونمایی از 3 کتاب با عنوان‌های "نوروز آئین صلح و زندگی، مجموعه مقالات مردم‌شناسی نوروز و چکیده مقالات همایش نوروز، میراث صلح " همراه خواهد بود آزاد است. سازمانها و ارگانهای دیگری چون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مرکز اسناد فرهنگی آسیا، پژوهشگاه منطقه‌ای دانشگاه شهید بهشتی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران، مرکز مطالعات فرهنگی عامه صدا و سیما و پژوهشکده تخصصی آرامستان بهشت زهرا در برگزاری اين همایش همکاری می‌کنند.

کد خبر 327206

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha