همشهری آنلاین: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره اعتراض بعضی از شهروندان مبنی بر اینکه با داشتن مجوز طرح ترافیک، دوربین‌های ثبت تخلف ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد را برایشان ثبت کرده‌اند، گفت: با توجه به اینکه خطا از سوی دوربین‌های ثبت تخلف انجام شده، جریمه‌ای که برای این افراد صادر شده بود، پاک شد.

سردار سیدتیمور حسینی درباره اینکه کسانی که چنین مشکلی را دارند چطور باید برای رفع آن اقدام کنند، به ایسنا گفت: این افراد باید به واحدهای رسیدگی پلیس راهور مراجعه کرده و درخواست بازنگری دهند که پس از بازنگری در صورتی که اعتراض شان صحیح باشد، نسبت به پاک کردن جریمه‌ها اقدام خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه تعداد اشتباهاتی که از طریق دوربین‌های ثبت تخلف رخ می‌دهد، بسیار ناچیز و کمتر از یک درصد است، گفت: این اشتباهات نیز دلایل مختلفی دارند. گاهی دستکاری پلاک از سوی برخی رانندگان باعث این اتفاق می‌شود گاهی نیز ممکن است کاربران اشتباهاتی را مرتکب شوند که البته تلاش ما این است که این اشتباهات به حداقل برسند و مشکلی که در این زمینه وجود داشت نیز شناسایی و رفع شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه عدد مراجعات در این خصوص کم بوده و قابل توجه نیست، گفت: اکثرا این اتفاق برای کسانی رخ داده که طرح ترافیک روزانه داشته‌اند و ممکن است در ارسال اطلاعات آنان مشکلاتی به وجود آمده باشد که خوشبختانه این موضوع نیز رفع شد.

کد خبر 327041

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha