چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیمه شرقی کشور بارانی خواهد بود و دیگر مناطق کشور باد و یا ابر آسمان را فراخواهد گرفت

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی مستقر بر روی کشور طی پنجشنبه (13 اسفند) در استانهای واقع در شرق و جنوب شرق کشور، از خروج تدریجی این سامانه از اواخر روز پنجشنبه از کشور خبر داد.

به گفته وی شدت بارش، روز چهارشنبه در استانهای سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب خراسان جنوبی خواهد بود و در روز پنجشنبه نیز به استانهای خراسان جنوبی و نیمه شرقی استان سیستان و بلوچستان می‌رسد.

وظیفه همچنین به افزایش دما در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر طی روزهای پنجشنبه تا شنبه اشاره کرد و ادامه داد: روز پنجشنبه برای استانهای اردبیل و گیلان وزش باد شدید جنوبی پیش‌بینی می‌شود. از روز جمعه نیز سامانه بارشی دیگری از مرزهای غربی وارد کشور می‌شود و طی روزهای جمعه و شنبه نیمه غربی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، هوای استان تهران را در روز پنج شنبه، کمی ابری، همراه با غبارصبحگاهی و دربعدازظهر با افزایش ابر پیش‌بینی کرد و گفت: در این روز دمای هوا در گرمترین ساعت به 19 درجه و در سردترین ساعت به هفت درجه بالای صفر می‌رسد.

وی افزود: در روز جمعه نیز هوای این استان کمی ابری، در بعدازظهر نیمه ابری و در اواخروقت همراه با بارش پراکنده خواهد بود. بیشینه دما 21 درجه و کمینه آن نیز هشت درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 326980

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha