دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

پوران درخشنده: در ماه اسفند اتفاق‌های خوب و امیدبخشی رخ داد و در آخرین ماه فصل زمستان شاهد رویش بهاری‌ای شدیم که قهرمانانش مردم بودند.

درخشنده

مردمي كه با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات خوش درخشيدند. رأي گسترده‌اي كه مردم ايران در انتخابات دادند نشان از رشد و توسعه فرهنگي دارد كه مردم‌سالاري يكي از اركان آن است. اين آگاهي مردم و حضورشان در صحنه را بايد قدر دانست. به نظرم حضور گسترده مردم ايران در انتخابات مهم‌ترين اتفاق سال94 بود.

مشكلات اجتماعي و معضلات اقتصادي جامعه ما آنقدر گسترده است كه حل آنها نيازمند عزمي همگاني است. مي‌توان گفت مردم در انتخابات 7 اسفند حماسه آفريدند. مردم با اين حضورشان سنگ‌تمام گذاشتند و دين خود را ادا كردند حالا نوبت طرف مقابل است. نوبت افرادي كه اعتماد مردم را جلب كردند، راي گرفتند و به‌عنوان نمايندگان مردم به پارلمان راه‌يافتند.

اميدوارم حالا كه مردم ايران حماسه‌آفريني كرده‌اند، نمايندگان هم پاسخ مناسبي به اين حركت گسترده اجتماعي بدهند. حالا موعد رقابت به پايان رسيده و نوبت به‌كار رسيده است. اينكه مشكل استخدام جوان‌ها حل و فكري جدي به حال معضل بيكاري شود. وضعيت معيشتي مردم بهبود يابد و ما شاهد رشد اقتصادي در كشورمان باشيم. بسياري از آسيب‌هاي اجتماعي ما ريشه اقتصادي دارد و ما همچنان منتظريم كه مسئولان پاسخ مناسب به اين دغدغه‌ها بدهند. همچنان منتظريم كه از دامنه اين آسيب‌ها كاسته شود.

همچنان منتظريم كشور عزيزمان ايران مسيري رو به رشد را طي كند. حال و هواي ايران در آخرين ماه سال كاملا ديدني بود و غرورآفرين و اين غرور زماني تكميل مي‌شود كه به انتظارهاي مردم پاسخ مثبت داده شود و شاهد تغييرات اجتماعي و اقتصادي اميدواركننده‌اي باشيم؛ به جامعه‌اي پويا، خلاق و كنش‌مند.

  • نويسنده و كارگردان سينما
کد خبر 326760

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha