همشهری آنلاین: فرماندار شمیرانات با تاکید بر اینکه جاده سد لتیان تنها راه تردد مردم است افزود: تردد در این جاده بلامانع و ممانعت ار تردد شهروندان وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش ايسنا، عزت الله خانمحمدی در اين باره گفت: اگر آب منطقه‌ای تهران از تردد مردم در این محور جلوگیری کند این کار مورد تایید فرمانداری شمبرانات نیست چرا که این مسیر تنها راه تردد شهروندان است و بدون هماهنگی بخش و شهرستان انجام هر اقدامی پذیرفته نیست.

وی افزود: هرگونه تصمیم گیری در مورد این جاده بدون هماهنگی مسئولین سیاسی بخش و شهرستان وجاهت منطقی و قانونی ندارد. بسته شدن این مسیر بر روی شهروندان صحیح نیست و این موضوع توسط فرمانداری پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پبش از این خسرو ارتقایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، عنوان کرده بود: با توجه به این‌که سد لتیان جاده اختصاصی وزارت نیرو است و باید در زمینه‌ی ورود آلایندگی‌ها به سد رعایت صورت بگیرد، لذا عموم مردم تنها با اخذ مجوز می‌توانند از سد بازدید داشته باشند.

وی اظهار کرد: در 30 سال گذشته لواسان بزرگ راه مناسبی نداشت و از همین‌ جاده استفاده می‌کرد، به همین دلیل ساکنانی در این منطقه به وجود آمده‌اند، اما در اصل این جاده اختصاصی وزارت نیرو است که با اعتبارات این وزارتخانه در سال‌های گذشته ایجاد شده است وعلت کنترل تردد بالادست این است که میزان آلایندگی‌ها در سد افزایش پیدا نکند، اما نمی‌توان دیگر مانع ورود وخروج ساکنان این منطقه شد.

 

کد خبر 326587

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha