همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: بی‌آبرو ۲( Dishonored ۲) یک بازی ویدئویی رو به انتشار در سبک اکشن-ماجرایی و مخفی‌کاری است که توسط استودیو آرکین در دست ساخت بوده و بوسیلهٔ بتزدا منتشر خواهد شد.

بازی بی آبروی ۲

این بازی دنباله‌ای بر قسمت اول بی‌آبرو به شمار می‌رود و در سال ۲۰۱۶ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

روند بازی در سبك اكشن  و سبك ماجرايي در این شماره دارای تغيیراتی است. بازیکن در ابتدای بازی هدایت دو شخصیت در این بازی را مي تواند به دلخواه داشته باشد. همچنین بازیکن می‌تواند در طول بازی، به صورت مخفی‌کاری و حتی بدون کشتن کسی ماموریت بازی را به اتمام برساند.

نکته جالبی که در قسمت دوم به چشم می‌خورد این است که، هرکدام از این شخصیت‌ها دارای حرکات منحصر به فرد خود هستند و ماموریت‌ها برای هرکدام یکسان است ولی طریقه رفتن و تاثیر گذاری هریک بر داستان بازی جدا می‌باشد.

داستان بازی‌هم مربوط به نجات امپراطور ایزل توسط شخصیت‌های اصلی بازی به نام‌های اميلي كالدوين ، كورو آتانو است.

در مورد دو شخصیت بازی هم تغیيرات زیادی به وجود آمده است. کسانی که شماره اول بي آبرو را بازی کردند، قهرمان اصلی بازی را كورو آتانو  که بادیگارد اصلی پادشاه جاسمين كالدوين بود را به خاطر دارند. در این شماره هم سیستم‌های حرکتی و دفاعی كورو  نغیر داده شده است.

اميلي كالدوين دیگر شخصیت این بازی است. مانند كورو  قدرتی دارد که می‌تواند فواصل دور را بدون حرکت بپيمايد. همچنین قدرتی به اسم سایه متحرک  در هردو شخصیت است که نوعی قابلیت غیب شدن است.

بازی بی آبروی ۲

کد خبر 326255

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha