دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: لیلا حاتمی که نقش محوری فیلم «رگ خواب» را بازی می‌کند، گفت: نقش زنی را بازی می‌کنم که برای همه ما آشناست و ماجرای او مربوط به جامعه خاصی نمی‌شود بلکه در تمام جوامع وجود دارد.

به گزارش ایسنا، این بازیگر در آخرین ساعت‌های فیلمبرداری فیلم «رگ خواب» کار جدید حمید نعمت‌الله درباره حضورش در این فیلم توضیح داد: به کارهای آقای نعمت‌الله بسیار علاقه‌مندم و همیشه مشتاق همکاری با ایشان هستم. از آنجا که نقش «مینا» در فیلم ایشان نقش بسیار قشنگی بود، برایم واضح بود که بخواهم با ایشان همکاری کنم.

حاتمی درباره ما به‌ ازاهای بیرونی این نقش گفت: این نقش برایم بسیار آشنا و ملموس بود و هیچ چیز دور از ذهنی درباره آن وجود نداشت بنابراین ما براساس سناریو پیش رفتیم و نیازمند تحقیق و پژوهش هم نبودیم.

بازیگر فیلم‌های «دوران عاشقی»، «چهل سالگی» و «لیلا» اضافه کرد:‌ فیلم «رگ خواب» درباره زنی است که دچار فروپاشی می‌شود. من برای بازی کردن در این فیلم به جامعه خودمان و دیگر جوامع خیلی فکر نکردم بلکه به نظرم رسید داستان این فیلم درباره مسئله‌ای طبیعی است که در تمام جوامع ما به ازا دارد.

حاتمی درباره گزیده کار بودنش هم گفت: از همین مصاحبه مشخص است که بسیار وسواسی هستم و در پذیرش کارهایم همین دقت را دارم.

او در پاسخ به این پرسش که یک کارگردان باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا با او همکاری کند؟ توضیح داد: پیش آمده با کارگردانی کار کنم که معیارهای مورد نظر مرا نداشته است. آنچه برایم مهم است این است که آن کارگردان انگیزه داشته باشد و دلش بخواهد فیلم بسازد.

لیلا حاتمی که پیش از این در فیلم «بی‌پولی» کار دیگری از حمید نعمت‌الله بازی کرده بود، درباره تفاوت این دو فیلم گفت:‌ تفاوت‌ها را از خلاصه داستان‌های فیلم می‌توان فهمید و لازم نیست من به این پرسش پاسخ بدهم.

او در این گفت‌وگو که به صورت جمعی و با حضور چند تن از خبرنگاران انجام ، از بعضی پرسش‌ها مانند اینکه «آیا از زمان نگارش فیلمنامه، قرار بوده نقش مینا را او بازی کند؟ یا اینکه آیا این نقش منفی است یا تفاوت فیلم «رگ خواب» و «بی پولی» گلایه‌مند شد و گفت:‌ من نباید به این پرسش‌ها پاسخ بدهم. شما مسائلی فرا متن یا پرسش‌هایی را مطرح می‌کنید که من نباید به آن پاسخ بدهم و دیگران باید پاسخگوی آنها باشند.

به گزارش ایسنا، فیلم «رگ خواب» جدیدترین کار حمید نعمت‌الله است که بخش‌های پایانی آن در لوکیشنی در میدان هفت‌حوض فیلمبرداری می‌شود. فیلمبرداری این فیلم سوم اسفند یا نهایتا فردا چهارم اسفندماه به پایان می‌رسد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده «رگ خواب» درباره زنی است که در برخورد با دیگران دچار اضمحلال می‌شود. گروه سازنده ترجیح داده‌اند اطلاعات بیشتری درباره داستان این فیلم اعلام نکنند.

 

کد خبر 325998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha