همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همزمان با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در سطح شهر تهران، پلیس پایتخت به صورت کامل آمادگی برقراری امنیت را دارد و با هرگونه تنش و درگیری برخورد می‌کند.

به گزارش مهر، سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به حضور ماموران پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در سطح شهر تهران و انتظامی بخشی ترافیکی و انتظامی به امورات شهر تهران در زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، گفت: پلیس پایتخت در زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی با هواداران جناح های سیاسی که اقدام به برگزاری میتینگ کنند، بر اساس قانون رفتار می کند.

وی با اشاره به حضور پلیس در پای صندوق های رای افزود: ماموران پلیس پایتخت تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا ضمن ایجاد فضایی سالم و در سایه آرامش، نمایندگان تبلیغات خود را انجام دهند و فضایی شاداب فراهم شود تا ضمن حضور پر رنگ و حداکثری مردم، انتخاباتی در نهایت سلامت و به دور از تنش های سیاسی و اجتماعی برگزار شود.

رئیس پلیس پایتخت اظهار داشت: طرح های عملیاتی پلیس پایتخت در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات برای برقراری تامین امنیت و برقراری نظم و انضباط به اجرا در می آید و با به کارگیری استعدادها و امکانات موجود علاوه بر انجام ماموریت های ذاتی خود نسبت به تامین نظم و امنیت در تمامی شعب رای گیری اقدام می کنند که جزییات این اقدامات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

سردار ساجدی نیا با تاکید بر این موضوع که با افراد خاطی و کسانی که سعی در ایجاد اخلال یا بی‌نظمی را در جامعه داشته باشند، طبق قانون رفتار خواهد شد، تصریح کرد: پلیس دایره رصد های اطلاعاتی خود را گسترش داده و در صورتی که هواداران یا افرادی خاص قصد متشنج کردن فضای انتخابات را داشته باشند طبق قانون با آنها رفتار می شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با توصیه به نامزدهای انتخاباتی در خصوص رعایت اخلاق انتخاباتی، حفظ شان و منزلت کاندیداهای دیگر و هواداران، خاطرنشان کرد: آماده باش صد در صدی پلیس پایتخت تا آخرین ساعات شمارش آرا و اعلام نتایج انتخابات، ادامه خواهد داشت و هموطنان می توانند همچون سنوات گذشته با ماموران انتظامی سراسر کشور در برقراری نظم و تامین امنیت انتخابات همکاری لازم را داشته و موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 325980

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha