همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه مدارس شنبه فردای انتخابات تعطیل نخواهد بود گفت: توزیع شیر در مدارس ادامه پیدا می‌کند.

ايسنا نوشت: علی اصغر فانی در حاشیه کنفرانس ملی بازاندیشی و آینده نگری در نظام آموزش و یادگیری ایران ، با حضور در جمع خبرنگاران درباره اینکه چه تعداد از مدارس حوزه اخذ رای هستند نیز گفت: درباره تعداد آن در حال حاضر اطلاعی ندارم.

وزیر آموزش و پرورش درباره آزمون استخدامی نیز اظهار کرد: فعلا ثبت‌نام در این خصوص انجام می‌شود و جزئیات آن نیز اعلام خواهد شد.

وی درباره سرانجام تعطیلی یا عدم تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه اظهار کرد: این موضوع همچنان در حال بررسی است و تاکنون تصمیم نهایی درباره آن گرفته نشده است.

فانی درباره توزیع شیر در مدارس نیز افزود: توزیع شیر در مدارس ادامه پیدا می‌کند و در صحبتی که با آقای نوبخت کردم قرار شد از محل یارانه‌ها نیز بودجه‌ای به آن اختصاص بیابد.

وی در پاسخ به سوالي درباره رقم این بودجه اظهار کرد: 400 میلیارد تومان از محل یارانه‌ها و 150 میلیارد تومان نیز از محل بودجه آموزش و پرورش به توزیع شیر اختصاص یافته که به ما قول داده‌اند که این بودجه تامین شود.

وزیر آموزش و پرورش درباره کیفیت شیر توزیعی در مدارس نیز افزود: در بررسی‌هایی که انجام شده کیفیت این شیرها خوب بوده است.

کد خبر 325977

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha