۳ پسرجوان نقشه کشیدند تا با ربودن مردی دست به اخاذی ۱۰۰ میلیونی بزنند اما این آدم‌ربایی فقط ۲۴ساعت دوام داشت.

متهم

26بهمن ماه، مردي نزد مأموران پليس رفت و مدعي شد كه چند نفر، دامادشان را گروگان گرفته‌اند. اين مرد گفت: چند ساعت قبل چند نفر از دوستانم كه در رودهن هستند ‌با من تماس گرفتند و گفتند كه عده‌اي دامادمان را از مقابل يك شركت ربوده‌اند. آنها مي‌گفتند كه چند مرد، شوهرخواهر مرا با تهديد شوكر سوار يك خودروي 206 مشكي رنگ كرده و با خود برده‌اند.

با ثبت اين شكايت، ‌تيمي از كارآگاهان، تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند تا اينكه 24ساعت بعد يكي از شهروندان با كلانتري118 ستارخان تماس گرفت و گفت از يكي از ساختمان‌هاي مخروبه در خيابان حبيب‌اللهي صداهاي مشكوكي به گوش مي‌رسد. به‌دنبال اين تماس مأموران كلانتري راهي ساختمان مخروبه شدند و در آنجا مردي دست و پا بسته را ديدند كه در آنجا گروگان گرفته شده بود. به جز او، 2 نفر ديگر كه ظاهرا نقش نگهبان را داشتند و مراقب بودند تاگروگانشان فرار نكند در محل حضور داشتند كه با حضور پليس غافلگير و دستگير شدند.

با آزادي مرد گروگان مشخص شد كه وي همان فردي بوده كه در بومهن‌ دزديده شده بود. او و متهمان صبح ديروز در شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران پيش‌روي قاضي سهرابي قرار گرفتند در اين ميان شاكي جزئيات گروگانگيري را اينطور شرح داد:‌ ساعت 17عصر 26بهمن سوار بر ماشينم درحال رفتن به محل كارم در رودهن بودم كه وقتي مقابل شركت رسيدم، 3سرنشين يك 206سد راهم شدند و مرا با زور و تهديد شوكر سوار ماشين خود كرده و ربودند. آنها داخل خودرو مدام مرا كتك مي‌زدند و پس از آن چشم‌هايم را بستند تا نتوانم جايي را ببينم. در بين راه مي‌گفتند بايد هرچه زودتر 100ميليون تومان پول برايشان جور كنم در غيراين‌صورت مرا به قتل مي‌رسانند. خيلي ترسيده بودم و اصلا نمي‌دانستم موضوع از چه قرار است.

من يك كارگر ساده هستم و آدم‌ربايان را نمي‌شناختم. آنها مرا به يك ساختمان مخروبه بردند و دست و پايم را بستند. 24ساعت در آنجا زنداني بودم و درست زماني كه آدم‌ربايان مي‌خواستند با خانواده‌ام تماس بگيرند و درخواست پول كنند پليس سررسيد و من آزاد شدم. پس از شاكي نوبت به متهمان رسيد. آنها كه سابقه دار هستند و پيش از اين به اتهام حمل مواد‌مخدر به زندان رفته بودند خود را بي‌گناه دانستند. يكي از آنها گفت: من اصلا اين مرد (شاكي) را نمي‌شناسم و گروگانگيري را قبول ندارم.

روزي كه پليس به ساختمان مخروبه آمد من دقايقي قبل‌تر براي سيم‌كشي ساختمان رفته بودم كه پليس رسيد و مرا دستگير كردند. متهم ديگر هم ادعاي بي‌گناهي كرد و گفت: من براي تخريب ساختمان مخروبه رفته بودم و گروگانگيري را قبول ندارم و گروگان را نمي‌شناسم.به گزارش همشهري، قاضي جنايي با توجه به اينكه آدم ربايي در رودهن رخ داده بود پرونده را براي رسيدگي بيشتر به دادسراي رودهن فرستاد.

کد خبر 325525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha