همشهری آنلاین: کارلوس کی‌روش که استعفانامه خود را به فدراسیون فوتبال تحویل داده است پیش از ورود به فدراسیون توضحاتی درباره این استعفا داد.

کارلوس کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا دلیل استعفایش ممانعت از حضور در جلسه با اینفانتینو است؟ گفت: «من احتیاجی به حضور در جلسه‌ای که افرادی مثل اینفانتینو، زیدان یا الکس فرگوسن باشند ندارم. تاکید می‌کنم که به خاطر عدم حضور در جلسه با اینفانتینو مشکلی نداشتم. ولی نه از سوی کفاشیان و نه از کمیته تشریفات فدراسیون تماسی برای حضور در هیچ جلسه‌ای نداشتم. خود کفاشیان هم گفت وقت نداشته با من تماس بگیرد و دعوتم کند.

وی افزود: مشکلی با کفاشیان ندارم اما بعضی از نزدیکان او سعی می‌کنند مشکل سازی کنند. باید با رفتنم به او کمک کنم. اگر کفاشیان من را نگه دارد مردم خوشحال می‌شوند ولی افرادی از گروه طبقه سوم فوتبال از حضورم در تیم ملی ناراحت خواهند بود.

سرمربی تیم ملی گفت: برای کفاشیان دشوار است که من در تیم ملی باشم. وقتی من کنار بروم حمایت‌های مادی از تیم ملی فراهم می‌شود. کفاشیان نمی‌تواند هم مردم را راضی نگه دارد هم افراد گروه طبقه سوم فوتبال را. امروز به فدراسیون آمدم تا استعفای خود را به تاریخ 30 آپریل 2016 به فدراسیون بدهم. این موضوع به تیم ملی و کفاشیان کمک می‌کند تا مشکلات مادی حل شوند.

کی‌روش ادامه داد: بازیکنان و مسئولان فوتبال ایران از بدو ورودم در 4 سال پیش با طراحی ساختمان آکادمی فوتبال در ارتباط بودند. این مرکز قرار بود در سطح جهانی باشد که تمام باشگاه‌ها و تیم‌های ملی بزرگ برای ارتقای سطح بازیکنان خود از آن  استفاده کنند. این مرکز قرار بود میراثی از من برای فوتبال ایران باشد که مانند فرزندم می‌خواستم آن را بزرگ کنم.

کی‌روش با اشاره به نقش رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در تغییر کاربری این ساختمان گفت: این خانم پزشک در ساخت مرکز دخالت و از موقعیت سوء استفاده کرد. یک روز به خودش هم گفتم خواهش می‌کنم این کار را نکنید. امروز یکی از میراث‌هایم را از دست دادم. شاید این کار به خاطر منافع پزشکی یا کلینیکی آن افراد به این صورت درآمد. بزرگانی مثل علی کریمی و جواد نکونام شاهد ساخت این مرکز تمرینی بودند. ولی کار به اینجا کشیده شد.

وی تاکید کرد: من امروز به فدراسیون آمدم تا نه استعفا بلکه درخواست استعفایم را به رئیس فدراسیون بدهم. تصمیم نهایی در اختیار کفاشیان است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: هر تصمیمی در این خصوص بگیرند مشکلی ندارم. تنها مشکلی که دارم این است که بعضی‌ها حرف‌هایی خلاف واقعیت مطرح می‌کنند. من با صلح و صفا به ایران آمدم و همیشه همین گونه خواهم بود. با خروج من این مسیر باز می‌شود که افرادی که حمایت‌های زیادی از تیم ملی امید انجام دادند تیم بزرگسالان را هم حمایت کنند.

کد خبر 324964

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha