همشهری آنلاین: با حضور ورزشکاران و علاقه مندان به ریس و سرعت و بیش از ۱۰۰ شرکت‌کننده، پنجمین دوره مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این رقابت‌ها با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان از استان‌های سراسر کشور در 9 کلاس برگزار شد و نتایج ذیل به دست آمد:

در کلاس Civic اختصاصی پژمان پژم، مجتبی اسماعیلی و میعاد اسلامی از خوزستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در کلاس پراید (بی پی) ایمان زیرک از استان اصفهان بر روی سکوی نخست ایستاد،علیرضا مبارکی از فارس دوم شد و داود بیگدلی از اصفهان عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در کلاس BMW اختصاصی (اتمسفریک و توربو) امیرحسین شادفرخ و مرتضی شادفرخ از استان البرز به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آوردند و علی ضمیری از تهران به عنوان سومی دست پیدا کرد.

در کلاس 206 اختصاصی شروین یگانه بر روی سکوی نخست ایستاد، آرش خامنه عنوان دوم را به خود اختصاص داد و پرهام زربافی از البرز به مقام سوم رسید.

در کلاس Turbo اختصاصی مهدی نوروزی به مقام قهرمانی دست یافت، پژمان پاکزاد عنوان دوم را به دست آورد و شهاب پیشانی‌دار از خوزستان بر روی سکوی سوم قرار گرفت.

در کلاس پراید اختصاصی مهدی صحافی‌پور از استان اصفهان اول شد، مصطفی رجایی از خراسان رضوی به عنوان دومی رسید و ایمان عرب‌زاده بر روی سکوی سوم ایستاد.

در کلاس 405 اختصاصی مهرداد صفری از اصفهان بر روی سکوی نخست ایستاد، مجتبی اردستانی از تهران دوم شد و شایان افتخاری از خوزستان به عنوان سومی رسید.

در کلاس جنسیس اختصاصی نيز علی ربیعی و مهدی شاکری از خوزستان به ترتیب اول و دوم شدند و مصطفی مظاهری از استان البرز به عنوان سوم دست يافت.

در کلاس سورن (توربو شارژ) اختصاصی، فرهاد جعفری از استان البرز بر روی سکوی نخست ایستاد،شروین پوشین از تهران دوم شد و نادر جعفری از استان البرز به عنوان سومی این رقابتها دست پیدا کرد.

 

کد خبر 324905

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha