همشهری آنلاین: ورزشکاران ایران نیز همپای سایر اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت فعال داشته و بر اتحاد و همدلی و مشارکت در انتخابات تاکید کردند.

۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگاران ایرنا از سطح شهر تهران، ورزشکاران که تعدادی از آنان با لباس های ورزشی در این همایش ملی شرکت داشتند، در طول مسیر راهپیمایی حرکات ورزشی نیز درمعرض دید عموم قرار دادند.

همچنین وزارت ورزش و جوانان نیز امروز در ضلع شمالی خیابان آزادی غرفه ای برپا کرده و برنامه های متنوع ورزشی را برگزار کرده بود که مورد استقبال راهپیمایان قرار گرفت.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین، روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران ستادی، مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نیز از جمله شرکت کنندگان در راهپیمایی سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بودند که به همراه ورزشکاران در آن شرکت کردند.

این ورزشکاران اعم از زن و مرد که از فدراسیون های مختلف به همراه مسئولان در این راهپیمایی شرکت کرده بودند، پلاکاردهای مرتبط با این روز و پرچم های ایران و تصاویری از امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری را حمل و حمایت خود را از نظام و انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دادند.

ورزشکاران که از اولین ساعات آغاز راهپیمایی درآن حضور داشتند، با لباس های رشته های رزمی نظیر کاراته ، تکواندو و گونگ فو نیز حضور یافته بودند و در برخی مواقع اقدام به اجرای این حرکات می کردند که با استقبال نیز روبرو می شد.

انجام حرکات ورزشی از جمله روپایی زدن، حرکات رزمی و باستانی با استقبال حاضران در راهپیمایی روبرو شد و مورد تشویق قرار گرفت.

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن راس ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه) آغاز و سیل جمعیت مشتاق به سمت میدان آزادی روان هستند.
همچنین ورزشکاران در کنار سایر مردم با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کرده و بر حضور گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که هفتم اسفندماه برگزار می شود، تاکید کردند.

کد خبر 324760

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha