همشهری آنلاین: اعضای شورای شهر تهران پیشنهاد کردند طرحی در شورا مصوب شود که توزیع میوه‌های خارجی از جمله سیب آمریکایی در میادین میوه و تره‌بار ممنوع شود.

به گزارش مهر، مجتبی شاکری در جلسه علنی شوراي شهرتهران با انتقاد از اینکه چرا شهرداری باید هزینه دستگاه های دولتی را در بودجه خود پیش بینی کند، گفت: هزینه آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و درمان و بهزیستی چرا باید در بودجه شهرداری لحاظ شود؟ و فشار آن بر مردم شهر تهران با پرداخت عوارض بیاید.

وی از شهرداری درخواست کرد مقابل ورود میوه های خارجی به میادین میوه و تره‌بار بایستد و اجازه ندهد در میادین میوه و تره‌بار شهرداری میوه خارجی توزیع شود.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز با تایید سخنان شاکری گفت: سیب‌های ارومیه ما روی زمین خراب می‌شوند آن وقت سیب‌های آمریکایی در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود. اینکه این میوه ها با چه ساز و کاری به میادین میوه و تره‌بار وارد می‌شود، بماند، اما ارزی که ما با خون و دل به دست آورده ایم، صرف این کارها شود، درست نیست. تذکر رهبری در خصوص میوه‌ها در این رابطه باعث خجالت متولیان این امر است. چرا باید سیب و گلابی ما از آن ور دنیا وارد شود؟

رئیس شورای شهر تهران پیشنهاد کرد: طرحی در خصوص ممنوعیت توزیع میوه های خارجی در میادین میوه و تره‌بار مصوب شود.

 

کد خبر 324547

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha