همشهری آنلاین: شرکت EON که امتیاز فیلم‌های جیمز‌باند را در اختیار دارد، این ماه قصد دارد اقلامی مرتبط به بیست و چهارمین فیلم از مجموعه فیلم‌های جیمز‌باند را به حراج بگذارد.

براساس گزارش CNN، اين شركت قصد دارد اقلام مربوط به فيلم "Spectre" (شبح) را در حراجي كريستي به فروش برساند. از جمله مواردي كه قرار است در اين حراجي به فروش برسند، كت‌شلوار تام فورد، ساعت مچي امگا و سوئيچ خودروي مجلل استون‌مارتين DB10 جيمز‌باند هستند.

جیمز باند

براي اين فيلم، 10 خودروي استون‌مارتين سفارشي ساخته شده‌است كه هشت دستگاه از اين خودروها در حين فيلمبرداري مورد استفاده قرار گرفتند. برخي از آنها در طول فيلمبرداري نابود شدند و برخي ديگر بيش از استاندارد دچار تغيير و بهبود شدند. دو دستگاه ديگر به منظور نمايش در اكران نخست فيلم حفظ شدند و اكنون استون مارتيني كه قرار است در حراجي كريستي به فروش برسد،‌ تنها نمونه از مدل DB10 است كه به فروش عمومي خواهد‌رسيد.

اين خودرو داراي صفحه پلاكي است كه دانيل كرگ،‌ هنرپيشه انگليسي نقش جيمز‌باند آن را امضا كرده‌است و انتظار مي‌رود با قيمت 2.1 ميليون دلار به فروش برسد. در عين حال چهار ساعت از فيلم نيز به فروش خواهند‌رسيد،‌ از جمله ساعت امگاي Seamaster 300 كه كرگ در اين فيلم به دست دارد و انتظار مي‌رود به قيمت 29 هزار دلار به فروش برسد. قيمت احتمالي كت‌و‌شلواري كه باند در اين فيلم به تن دارد نيز 43 هزار دلار برآورد شده‌است.

کد خبر 324526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha