همشهری آنلاین - سجاد میرزامهدی تهرانی: فارکرای: پریمال (Far Cry Primal) یک بازی ویدیویی در سبک اکشن‌ماجراجویی است که برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ ، اکس‌باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

بازی فارکرای پریمال

این بازی توسط استودیو بازی سازی یوبی‌سافت طراحی و منتشر می‌گردد. در این نسخه از بازی فارکرای، طراحی این بازی دوباره سازی‌شده است.

این بازی در زمان عصرحجر اتفاق می‌افتند. بازیکن کنترل شخصی به نام تاکار را در دست دارد که یک شکارچی معمولی است که تبدیل به رهبر قبیله خود می‌شود.

همانطور که گفته شد فارکرای در زمان عصر حجر جریان دارد که در آن زمان ماموت‌ها و ببرهای دندان شمیری و بسیاری دیگر از حیوانات وحشی وجود داشتند. با این همه شرایط زندگی کردن در آن زمان‌ها خود تبدیل به یک  رقابت روزانه می‌شد.

  • گیم‌پلی فارکرای: پریمال

قبلا ذکر شد که فارکرای: پریمال یک بازی ویدیویی در سبک اکشن ماجراجویی است. از آن جایی که این بازی در دوران عصر حجر انتفاق می‌افتد طبیعی است که در این نسخه خبری از تیراندازی و استفاده از سلاح‌های گرم وجود ندارد.

در این بازی بازیکن فقط می‌توانند با استفاده از سلاح‌های سرد دشمنان را از بین ببرد. بازیکن باید آیتم‌های مختلفی را جهت ساخت اسلحه جمع آوری کند همچنین بازیکن در بازی ماموریت‌هایی جهت شکار حیوانات و ساختن آتش را دارد.

از نکات جالب این بازی این است که بازیکن توانایی رهبر شدن بر قبیله خود و دیگر قبایل را دارد. بازی دارای گیم‌پلی چرخشی است. گیم پلی چرخشی نوعی گیم‌پلی است که در آن زمان شب، روز وجود دارد. با شب شدن هوا حیوانات خطرناک تری پیدا می‌شوند و بازیکن می‌تواند با استفاده از آتش حملات آن‌ها را دفع کند.

نکته دیگری که قابل ذکر است، بازیکن توانایی رام کردن حیوانات را دارد و از آن‌ها به عنوان دستیار در مواقع خطر می‌تواند استفاده کند.

Far Cry Primal ۲۳ فوریه انتشار می‌ابد.

بازی فارکرای پریمال

کد خبر 324471

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha