همشهری آنلاین: محمود احمدی نژاد در تازه ترین موضع گیری سیاسی خود با این ادعا که اصولگرایی مرده است گفت آنها در انتخابات مجلس شکست خواهند خورد. البته یک سایت خبری نزدیک به دولت گذشته این اظهارات را تکذیب کرده است.

احمدی نژاد

به گزارش سایت خبری «پایش»، احمدي نژاد بتازگی در جمع همفکرانش از ائتلاف اصولگرایان انتقاد کرده و گفت: عده‌ای به اسم اصولگرا دور هم نشسته‌اند و به خودشان سهمیه می‌دهند و انتظار دارند مردم هم به آنها رای دهند در حالی که حداکثر از این فهرست ۳۰ نفره، ۷ تا ۸ نفر بیشتر به مجلس راه پیدا نخواهند کرد.

احمدی نژاد افزود: با اینکه اصلاح طلب‌ها و اغلب رقبای جدی اصولگرایان رد صلاحیت شده و از گردونه انتخابات حذف شده‌اند، اما همین افراد درجه سه اصلاح طلب و طرفدار دولت هم، اصولگرایان را کاملا شکست خواهند داد.

رئیس جمهور سابق خاطرنشان کرد: ائتلاف اصولگرایان فاقد چهره‌های کاریزماتیک در انتخابات است و برخی از نامزدهای آنها نیز امتحان خود را قبلا داده و مردود شده‌اند.

وی با کنایه افزود: دور هم می‌نشینند و فهرست می‌بندند و فکر می کنند مردم به آنها رای خواهند داد. احمدی نژاد با بیان اینکه اینها اصولگرایی را خراب کرده‌اند، گفت: آنها نه شعار دارند و نه برنامه.

وی گفت: از نظر من اصولگرایی مرده است و باید خون تازه‌ای در جریان حامی انقلاب دمیده شود.

ائتلاف اصولگرایان پس از هفته‌ها رایزنی فشرده، در روزهای گذشته فهرست ۳۰ نفره خود برای انتخابات مجلس در تهران را به تصویب رسانده و آماده حضور در انتخابات شده است. احمدی نژاد به این ائتلاف دعوت نشد.

سايت دولت بهار نيز با تكذيب اين خبر نوشت: خبرنگار دولت بهار در پیگیری از دفتر رئیس جمهور سابق، مطلع شد سخنان منسوب به دکتر احمدی نژاد از اساس کذب است و رئیس جمهور سابق کشورمان هیچ اظهارنظر انتخاباتی نکرده است.

دکتر احمدی نژاد بارها و بارها تاکید کرده است که نقش آفرینی اش در انتخابات مجلس شورای اسلامی صرفا در انداختن رای به صندوق خلاصه می شود و به هیچ وجه از هیچ فهرست و کاندیدایی حمایت نمی کند.

کد خبر 324322

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha