همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن که یادآور روز اعلام پیروزی انقلاب اسلامی است، امسال هم تکرار می شود.

فیروزآبادی

به گزارش ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی در مراسم اعطای درجه سرتیپ دومی افزود: مردم ایران در همه قضایایی که مربوط به امام و انقلاب است می آیند و اعتقادشان را به ولایت نشان می دهند.

وی تصریح کرد: همه در این راهپیمایی حضور خواهند داشت و نشان می دهند که همه با هم هستند، وحدت دارند و این قضیه به یاری خداوند در انتخابات نیز به همین شکل تحقق پیدا می کند، همانطوری که رهبر انقلاب اسلامی ما خواستند یک انتخابات پرشور، همگانی و با عزت برای ملت ایران دوباره خواهیم داشت.

فیروزآبادی افزود: بهترین راه انتخابات در این انتخاباتی که همه با هم در آن شرکت می کنند، انتخاب شاخص هایی است که با خط امام قابل شناسایی است و اینها می تواند راه عزت را تداوم دهد.

وی تصریح کرد: اما شاخص هایی که به سمت آمریکا، لیبرالیسم و به سمت جدایی از اسلام است سقوط ارزش ها، راه از دست دادن عزت است و راه کوتاه آمدن ملت است که ان شاءالله این اتفاق نخواهد افتاد.

فیروزآبادی اضافه کرد: بزرگترین نعمتی که خدای متعال به بشریت و ملت ایران در این قرن اعطا فرمود ولایت فقیه و وجود مبارک حضرت امام خمینی (ره) است که اگر همه عمرمان سجده شکر بجای آوریم، از توان شکر کردن همین وجود شریف برنخواهیم آمد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سایر نعمت ها که در پی انفاس قدسی امام راحل، انقلاب اسلامی و چرخش روحی و تحول انسانی در ایران در مسلمانان جهان رخ داده به گونه ای که چند نفر از کشیش ها را تا به حال دیده ام که در گفته هایشان گفته اند امام خمینی (ره) فقط اسلام را زنده نکرد بلکه دین را زنده کرد.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: ما نیز احساس می کنیم که در سایه انقلاب اسلامی زنده شدیم و این زنده شدن و حیات بخشیدن و به حرکت درآوردن جامعه بشری در این عصر باز از نعمت های بزرگ است.

وی تاکید کرد: اکنون در دهه مبارک فجر هستیم و شانه سردار عزیز اسلام و امیر گرانقدر امروز، این زینتی که به نام درجه سرتیپی بر دوششان دارند، این نشان پایداری و شکر نعمت وجود ولایت و حضرت امام (ره)، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و تداوم راه انبیا و اولیا و راه قرآن کریم است که خود افتخار بسیار بزرگی است.

رئیس ستاد کل نیروهای در خصوص اهمیت درجه سرتیپی گفت: سرداری و امیری در جمهوری اسلامی، درختان تنومندی هستند که در میان این جنگل عظیم درخستان بهشتی انقلاب روییده اند و یابد استحکام شان را حفظ کنیم. همه امیران باید این استحکام و انقلاب را حفظ کنند و این ارزش ها را به سوی اهداف متعالی که امام و شهیدان پیش رویمان قرار داده اند، جلو ببریم.

کد خبر 324023

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha