همشهری آنلاین: مسابقات شطرنج آزاد مردان، گرامیداشت دهه مبارکه فجر که در خرم‌آباد، مرکز لرستان جریان داشت، با قهرمانی میثم مرادیان از استان گیلان همراه شد.

Chess

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌هاي نابینایان و کم‌بینایان، در پایان دور هفتم مسابقات، میثم مرادیان با حساب یک برصفر برابر علی جعفرlند به پیروزی رسید. محمدرضاعلیزاده از تهران با همین نتیجه احسان صادقی از استان البرز را شکست داد و ایمان تحویلی از تهران با نتیجه یک برصفر امید ربی از اصفهان را تسلیم کرد و مهدی رومی‌فر از اصفهان یک بر صفر حسین تحویلی از تهران را برد.

در خاتمه دور هفتم و پایان این دوره از مسابقات، مرادیان با 7 امتیاز (صد در صد امتیاز) قهرمان شد، علیزاده با کسب 5/5 امتیاز (پوئن‌شکنی بهتر) به مقام دوم رسید . ایمان تحویلی با 5/5 امتیاز (پوئن‌شکنی کمتر) سوم شد.

همچنین رومی‌فر با 5 امتیاز چهارم ش ، علی جعفرمند با 5/4 امتیاز (پوئن‌شکنی بهتر) به مقام پنجم دست یافت و امید ربی با 5/4 امتیاز (پوئن‌شکنی کمتر) به عنوان ششمی رسید.

در مراسم اختتامیه که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، رئیس بهزیستی شهرستان خرم‌آباد و تنی چند از مقامات عالیرتبه این استان برگزار شد، به نفرات اول تاششم کاپ، مدال و جوایز نقدی اهدا گردید.

بر اساس این گزارش امید رومی کم سن وسال‌ترین شرکت‌کننده، به عنوان پدیده این مسابقات شناخته شد، ضمن اين كه کاپ اخلاق به عباس بهرامی از لرستان اهدا گردید و حسین تحویلی به عنوان تنها پیشکسوت شرکت‌کننده نیز جایزه نقدی دریافت کرد.

کد خبر 323722

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha