سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

شرور معروف به «شاه مازندران» که انتشار کلیپی خشونت‌آمیز از او، جنجال بزرگی در شبکه‌های اجتماعی به‌وجود آورده بود در خانه‌ای روستایی دستگیر شد.

دستگیری

اين مرد كه محمود نام دارد چند روز پيش و زماني تحت تعقيب پليس قرار گرفت كه كليپ‌ وحشت‌آوري از او در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شد. در اين كليپ، محمود و دوستانش، شرور ديگري به نام مهرداد را دستگير كرده و او را شكنجه مي‌دهند. كليپ نشان مي‌دهد محمود درحالي‌كه قمه‌اي در دست دارد مدام به مهرداد ضربه مي‌زند و از او مي‌خواهد نام كسي كه او را اجير كرده، لو بدهد.

چرا كه پيش از آن مهرداد قصد داشته با يك قبضه سلاح شكاري به محمود شليك كند اما اسلحه گير مي‌كند و همين باعث مي‌شود كه مهرداد به جاي كشتن محمود، اسير او شود و محمود و دوستانش با شكنجه مهرداد از اين صحنه فيلم بگيرند تا از اين طريق قدرت‌نمايي كنند.

با انتشار اين كليپ و ديگر كليپ‌هاي وحشت‌آور اشرار مازندراني، دادستان بابل دستور دستگيري مهرداد و دوستانش را صادر كرد. مأموران نيز موفق شدند 5نفر از آنهايي را كه در ساخت و انتشار كليپ نقش داشتند دستگير كنند اما محمود بدون برجا گذاشتن ردي از خود ناپديد شد. محمود كه به‌خاطر شرارت‌هايش شاه مازندران لقب گرفته بود، داراي 15فقره سابقه كيفري و شرارت بود و آخرين بار به 6سال حبس محكوم و به زندان سيستان‌وبلوچستان تبعيد شده بود اما در نهايت توانسته بود كمتر از 2‌ماه پيش از زندان آزاد شود.

با اين اطلاعات، مأموران جست‌وجو براي دستگيري دوباره اين مرد را شروع كردند تا اينكه مشخص شد او پس از اينكه تحت تعقيب قرار گرفته بود، به تهران و كرج گريخته و مدتي در خانه‌ يكي از دوستانش مخفي بوده و پس از آن دوباره به مازندران برگشته و در خانه‌اي در يكي از روستاهاي اطراف بابل مخفي شده است.

تيم‌هاي ضربتي پليس راهي اين روستا شدند و شرور تحت تعقيب را به همراه يكي از همدستانش دستگير كردند. به گفته سردار جعفري نسب، رئيس پليس مازندران با دستگيري محمود، تمامي اشراري كه اخيرا كليپ‌هاي تهديدآميز آنها در شبكه‌هاي مجازي منتشر شده دستگير شده و در اختيار مرجع قضايي قرار گرفته‌اند. براساس اين گزارش، پيش از اين دادستان بابل اعلام كرده بود كه محمود (شاه مازندران) به اتهام محاربه و افساد في‌الارض تحت تعقيب دستگاه قضايي است.

وي، به انتشار كليپ درگيري خود با يكي از اشرار معروف به نام «مهران - الف» و ساير همدستان وي با هدف رجز خواني و مقابله با نامبرده اعتراف كرد و افزود: پس از اين اقدام به استان‌هاي تهران والبرز فرار كردم. متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي و سپس روانه زندان شدند.

کد خبر 323675

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha