همشهری آنلاین: آیت‌الله موسوی اردبیلی با بیان اینکه اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور کم رنگ ببینند، نظام آسیب می‌بیند، گفت: به گونه‌ای عمل کنیم تا سلامت انتخابات به باور مردم تبدیل شود.

آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی

به گزارش ايسنا، آیت‌الله سیدعبدالکریم موسوی اردبیلی از مراجع عظام تقلید، در ديدار وزير كشور، ضمن تشکر از زحمات همه مسئولین دولت و وزارت کشور، گفت: به‌ویژه از وزیر امور خارجه و تیم مذاکره‌کننده به خاطر به نتیجه رساندن مذاکرات نیز تشکر می‌كنم، ولی متأسفانه آنچنان که باید، از نتایج این مذاکرات تقدیر نشد.

این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به نقش مهم مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بیان کرد: امنیت پایدار با حضور و همکاری مردم است و باید توجه داشت که اصلاح وضع اقتصادی نیز نقش بسیار مهمی در ایجاد این امنیت دارد.

آيت‌الله موسوي اردبيلي گفت: اگر مردم احساس دلسری کنند و نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور کم‌رنگ ببینند، نظام آسیب می‌بیند، اگر می‌خواهیم مردم حضور جدی و سازنده‌ای داشته باشند باید از همه سلیقه‌ها و جناح‌ها استقبال کنیم.

وی افزود: برخورد حذفی در انتخابات به زیان کشور و نظام است و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که سلامت انتخابات به باور مردم تبدیل شود، در مسائل اجتماعی نیز ضمن توجه به حساسیت‌ها باید احترام افراد و فضای دوستانه در جامعه حفظ شود.

آیت‌الله موسوی اردبیلی با تأکید بر نقش اساسی مردم در حل مشکلات کشور، گفت: باید مشکلات معیشتی و زندگی مردم حل شود و اهتمام ویژه‌ای به این مسأله باید داشت.

وی در پایان برای موفقیت دولت تلاشگر و به نتیجه رسیدن زحمات آن دعا و تاکید کرد: امیدوارم همه دستگاه‌ها به‌گونه‌ای عمل کنند که ملت ایران بتواند از ثمرات برجام و زحماتی که عزیزان ما در دو سال گذشته کشیده‌اند بهره‌برداری کنند.

کد خبر 323272

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha