همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از افزایش بارندگی در ۶ استان کشور خبر داد و در مورد تهران ابرناکی هوا و بارش‌های پراکنده را پیش‌بینی کرد

باران

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (سه‌شنبه، 6 بهمن) بارش در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت می‌یابد.

دربه گفته وي سه‌شنبه بارش‌ها در سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور ادامه خواهد داشت و دریای خزر مواج خواهد بود و هوای سرد در این روز نیمه غربی و نیمه شمالی کشور را فرا می‌گیرد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه چهارشنبه فعالیت سامانه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال غرب، غرب، دامنه‌های مرکزی زاگرس همچنان ادامه دارد، افزود: در بعدازظهر با کاهش فعالیت این سامانه و فعال شدن شاخه جنوبی آن، در دامنه‌های جنوبی زاگرس، برخی مناطق جنوب، شرق و جنوب شرق ابرناکی، بارش باران و وزش باد گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، سه‌شنبه بارش در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت خواهد داشت و شدت بارش چهارشنبه در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران، گلستان و خراسان شمالی و لرستان خواهد بود.

وی در در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد : آسمان تهران در روز سه‌شنبه 6 بهمن، نیمه ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 8 و صفر درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه 7 بهمن، نیمه ابری، در پاره‌ای نقاط افزایش ابر و بارش باران، در ارتفاعات بارش برف با حداکثر و حداقل دمای 7 و منفی 1 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 322838

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha