همشهری آنلاین: هوای پایتخت یکشنبه تا دوشنبه ۵ بهمن بارانی است و بعد از آن هوا بین ۷ تا ۱۰ درجه سردتر می‌شود.

weather

سازمان هواشناسي در پيش‌بيني هواي كشور اعلام داشت كه تهران به مانند بسياري از مناطق كشور، يكشنبه 4 بهمن هواي باراني دارد اما اداره كل هواشناسي تهران اعلام كرد بعد از اين بارندگي از نيمه دوشنبه پنجم بهمن هواي پايتخت رو به سرما خواهد گذاشت.

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان تهران آمده است: بررسی و تحلیل اطلاعات و نقشه‌های پیش یابی نشاندهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی تا ظهر دوشنبه در استان تهران است.

براساس این گزارش، آسمان استان تهران دراین مدت بارانی همراه با رعد‌ و برق، وزش باد و احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات بارش برف و مه پیش‌بینی می‌شود.

در اطلاعیه هواشناسی استان تهران با اشاره به اینکه بارش‌ها از یکشنبه شب شدت می‌يابد، تصریح شده، دوشنبه کاهش پنج تا هفت درجه‌ای دما در سطح استان و هفت تا 10 درجه ای دما در ارتفاعات را خواهیم داشت که این شرایط تا پایان هفته ماندگار خواهد بود.

اداره کل هواشناسی استان تهران دراین اطلاعیه تاکید کرده با توجه به انتظار سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، آبگرفتی معابر عمومی و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی استان به دلیل مه آلودگی و کولاک برف ، توصیه می شود تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

کد خبر 322565

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha