همشهری آنلاین: صرافان بازار ارز و سکه نرخ هر دلار آمریکا را برای سه شنبه ۲۹ دی‌ماه با ۱۷۰ ریال افت نسبت به دوشنبه ۳۵ هزار و ۹۳۰ ریال و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید را با رشد ۱۰ هزار ریالی، ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تعیین کردند.

Gold &  currency

به گزارش ایرنا، هر یورو در بازار آزاد با 50 ریال افت قیمت، 39 هزار و 400 ریال و هر پوند نیز با 250 ریال رشد قیمت 52 هزار ریال قیمت خوردند.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با 10 هزار ریال رشد، 9 میلیون و 200 هزار ریال و هر قطعه سکه تمام بهار طرح قدیم نیز با 10 هزار ریال افزایش 9 میلیون و 190 هزار ریال تعیین قیمت شدند.

همچنین نرخ هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز همانند روز گذشته، چهار میلیون و 640 هزار ریال و هر ربع سکه نیز همانند دیروز دو میلیون و 500 هزار ریال فروخته شدند.

هر قطعه سکه یک گرمی نیز با 10 هزار ریال افت قیمت، یک میلیون و 700 هزار ریال و هر گرم طلای 18 عیار نیز 939 هزار ریال خرید و فروش شدند.

ايرنا نوشت: سازمان تعزیرات حکومتی و بانک مرکزی به همراه ماموران نیروی انتظامی از روز گذشته برخورد با صرافان غیرمجاز را آغاز کرده و امروز نیز ادامه داده‌اند.

کد خبر 322148

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha