پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

جانشین فرمانده ناجا از انسداد 140 کیلو متر از مرزهای شرق کشور خبر داد و گفت: در مسیر بستن این مرزها با مشکلاتی مواجه هستیم که در صدد رفع این موانع هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار « حسین ذوالفقاری» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش بازرسان افتخاری کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی ناجا در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: احداث دیوار مرزی زابل در حال انجام است و در مواردی با شکایت برخی از مردم محل ربرو هستیم دیوار از مزارع آنان عبور می کند و آنها نسبت به این کار گله‌مند هستند که در حال بررسی و رفع مشکلات قضایی این اهالی هستیم.

وی ادامه داد: در کنار این مطلب کار احداث کانال مرزی هم به سرعت در حال انجام است و امید داریم تا پایان سال ، 400 کیلومتر مرز کشور در شرق که بستر بسیاری از مشکلات و شرارت‌های می باشد،سر و سامان داده شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر توقف ساخت دیوار توسط یکی از قضات محلی ، گفت: قاضی محل براساس قانون و شکایات رسیده از سوی مردم و اهالی دستور توقف کار را داده است که در حال حاضر معاونت حقوقی نیروی انتظامی در حال پیگیری و رفع مشکلات حقوقی این بخش از کشور است.

سردار ذوالفقاری در مورد نحوه انتخاب بازرسان نامحسوس کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی، اظهار داشت: در حال تهیه آئین نامه ای در این رابطه هستیم که با تصویب آن وظیفه بازرسان و نحوه کار آنها بهتر مشخص می شود.

جانشین فرماندهی ناجا  در خصوص تهیه و تعویض لباس ماموران ناجا گفت: قرار نیست لباس ماموران نیروی انتظامی بطور کلی تغییر کند، بلکه برحسب نوع ماموریت و بر اساس پلیس های تخصصی که ایجاد می شود و این که ماموران حین انجام ماموریت از راحتی بیشتری برخرودار باشند،نسبت به طراحی لباس جدید اقدام کردیم.

کد خبر 3218

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز