همشهری‌آنلاین: نشست تخصصی هویت بصری در گروه های تئاتر درآستانه آغاز سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، برگزار می‌شود.

اولین نشست ساعت 17 روز شنبه 26 دی ماه درعمارت مسعودیه برگزار می‌شود.در این نشست محمد حسن معجونی، ساسان پیروز،صالح تسبیحی و بهراد جوانبخت درباره اهمیت هویت بصری در گروه‌های تئاتر صحبت خواند کرد.

دومین نشست هویت بصری در گروه های تئاتر نیز ساعت 17 روز دوشنبه 28 دی ماه در عمارت مسعودیه برگزار می‌شود. در این نشست اعضای گروه تئاتر تازه متشکل از: اشکان خیل‌نژاد، یوسف باپیری،آرمان کوچکی و هوتن شکیبا سخنرانی می‌کنند.

اجرای این دو نشست را احمد غلامی برعهده دارد.

به گفته امیر اسمی مدیربخش پوستر و هویت بصری سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر؛بخش هویت بصری که به صورت غیررقابتی برگزار می‌شود به هویت بصری گروه‌های تئاتری اختصاص دارد.

اسمی افزود: بخش پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر براساس اهمیت به هویت گروه تئاتر، با ترسیم چشم‌اندازی از دقت و تامل همه هنرمندان در کیفیت آثار و مراقبت از معیارها و رشد سواد تصویری جامعه، حضور دیگری را تجربه می‌کند. و این بخش شامل بررسی پوستر، بروشور، لوگو و نشانه، سایت، کاتالوگ و سربرگ همه گروه‌های تئاتری خواهد بود. با توجه به این که از سال جاری شرایطی فراهم شد که به جای کارگردان‌ها، گروه‌های تئاتری در جشنواره تئاتر فجر شرکت کنند، برگزاری این بخش کمک می‌کند که گروه‌های تئاتری در تمام زمینه‌ها به صورت حرفه‌ای فکر و رفتار کنند.

شرکت در نشست‌های تخصصی هویت بصری در گروه های تئاتر که ساعت 17 روزهای 26 و 27 دی ماه در عمارت مسعودیه برگزار می‌شود؛ برای عموم علاقمندان آزاد است.

کد خبر 321615

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha