همشهری آنلاین: مراسم تشییع پیکر سردار دکتر علی اصغر فولادگر مهاجر الی الله فردا(دوشنبه) برگزار می شود.

 فولادگر

به گزارش سپاه نیوز، در پی عروج شهادت گونه سردار فولادگر، مراسم تشییع این سردار سرافراز سپاه اسلام با حضور جمعی از مقامات و مسئولان لشکری و کشوری و آحاد امت حزب الله ساعت هشت روز دوشنبه از مقابل منزل وی واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سوی مقبره الشهداء برگزار خواهد شد.

پیکر مطهر این فرمانده دوران دفاع مقدس سپس برای انجام مراسم تشییع و خاکسپاری در گلستان شهدای اصفهان به این استان منتقل می شود.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در سپاه

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، عروج شهادت گونه مهاجر الی الله سردار علی اصغر فولادگر را تسلیت گفت.

در بخشی از متن پیام حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی آمده است: عروج شهادت گونه مهاجر الی الله سردار رشید سپاه اسلام مرحوم «سرتیپ پاسدار دکتر علی اصغر فولادگر» در فاجعه مصیبت بار «منا» همراه با خیل عظیم ضیوف الرحمان و زائران بیت الله الحرام در آیین حج ابراهیمی را به خانواده معظم و داغدار، همرزمان دلیر و همه وابستگان ارجمند ایشان تسلیت عرض می نمایم.

«تردیدی نیست کارنامه درخشان و سرشار از همت و اراده جهادی و توأم با اخلاص و صداقت آن مجاهد بصیر و پاسدار بی ادعا و پیشتاز عرصه های دفاع از انقلاب و آرمان های بلند شهیدان در جای جای جغرافیای ایران عزیز و فراتر از آن؛ الهام بخش مدافعین امروز حریم قرآن و عترت و مجاهدان جبهه ی نبرد با دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) خواهد بود.»

فاجعه منا دوم مهر سال جاری همزمان با روز عید قربان حین رمی جمرات زائران، بر اثر سوءمدیریت مسئولان سعودی رخ داد.
در اثر این فاجعه 464 زائر ایرانی کشته شدند.

بیش از چهار هزار زائر از کشورهای مختلف نیز در فاجعه منا جان خود را از دست دادند.

کد خبر 321144

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha