همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: پیشرفت‌های نیروی دریایی ارتش به دست نیروی انسانی توانمند و ماهر حاصل و به همین دلیل این نیرو امروز به عنوان نیروی راهبردی و ولایتمدار شناخته شده است.

حبیب الله سیاری

به گزارش ایرنا، امیردریادار حبیب الله سیاری روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده منطقه دوم ولایت در بوشهر افزود: افزایش توان رزمی نیازمند داشتن نیرویی توانمند، با ایمان، شجاع و متناسب با دانش روز است.

وی با اشاره به آمادگی تجهیزات در نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: با روحیه و دانش بالای نیروی انسانی سطح تجهیزات در نیروی دریایی ارتش به میزان چشمگیری ارتقا یافته است.

سیاری گفت: با وجود مشکلات مالی عملکرد نیروی دریایی ارتش در موضوع تاسیسات و تجهیزات روند بسیار مطلوبی را سپری می کند.

وی افزود: امروز در کشور نگاه ویژه به دریا معطوف است تا جایی که به عرصه ای مهم برای رویارویی قدرتمندانه با دشمن تبدیل شده است.

سیاری بیان کرد: توجه ویژه به دریا به دلیل منافع راهبردی کشور در این عرصه است و بخشی از رضایتمندی ها نسبت به این حوزه به فعالیت هایی است که نیروی دریایی درعرصه دریا انجام داده است.

وی اظهار کرد: رویش و زایش منطقه دوم دریایی ولایت در سواحل مکران به فرمان فرمانده معظم کل قوا، نشات گرفته از پایگاه دریایی بوشهر است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز پایگاه دریایی بوشهر به یک مرکز فرهنگی با جایگاه بالا تبدیل شده که در آن دوره های مقدماتی و عالی برگزار می شود.

سیاری افزود: راه اندازی مرکز آموزشی هوا دریا، چتربازی و غواصی از جمله فعالیت های پایگاه دریایی بوشهر است.

وی تاکید کرد: پایگاه دریایی بوشهر دانشگاهی برای ارتقای دانش و تربیت نیروی انسانی متعهد و شجاع است.

سیاری گفت: بوشهر هویت نیروی دریایی و پایگاه خلق حماسه ها و یکی از خطوط اصلی در دفاع از مرزهای کشور و شکست توان دشمن در هشت سال دفاع مقدس است.

دراین آیین امیر دریادار دوم عرشه غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم ولایت و امیر دریادار دوم بابک امینی جانشین منطقه دوم ولایت (بوشهر و جاسک) معرفی و از خدمات امیر دریادار دوم ستاد محمد رضا عباسیان تقدیر شد.

کد خبر 320316

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha