یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹
۰ نفر

همشهری دو - مریم حدادی: یک ساک بزرگ لباس‌های بچه و وسایل بهداشتی، یک ساک دستی کوچک هم پر از اسباب‌بازی‌های فرزندتان که امیدوارید در شلوغی‌های مهمانی آرامش کند.

اسباب بازی

جملات قبل، تصوير مادر يك نوزاد 4-3ماهه است وقتي قرار است به بيرون از منزل برود كه علاوه بر بغل گرفتن نوزاد بايد وسايل زيادي را هم همراه خود ببرد و بعد از بازگشت هم كلي زمان صرف كند تا وسايل را داخل خانه جابه‌جا كند و آنها را سر جاي اصلي خودشان قرار دهد. حالا اين پيشنهاد ساده را بررسي كنيد و اگر فكر مي‌كنيد به كارتان مي‌آيد آن را به‌كار بگيريد.

1- به جاي اينكه كيف‌تان را پر از اسباب بازي‌هاي حجيم و سخت بكنيد از اسباب بازي‌هاي بادي استفاده كنيد. شما زماني كه قرار است اين اسباب بازي‌هاي بادي را همراه خود ببريد مي‌توانيد هواي داخل آنها را خالي كنيد و خيلي راحت كنار ساك لباس‌هاي كودك‌تان آنها را جاي دهيد و با كمتريــــــن وزن حمل‌شان كنيد.

2- نگراني ديگري كه مادران نوزادان دارند اين است كه بعضي از جغجغه‌ها سنگين هستند و دستان كودك‌شان كه اغلب اوقات تنهايي در تخت يا روي زمين است، تحمل وزن اين وسيله را ندارد و ممكن است آن را روي صورتش رها كند و ممكن است به‌صورت فرزند عزيزشان آسيب برسد. در ميان اسباب بازي‌هاي بادي مي‌توانيد جغجغه‌هايي را پيدا كنيد كه علاوه بر سبك بودن براي نوزادتان جذاب هم هستند و ديگر ترسي براي رها شدن و افتادن اين جغجغه‌ها روي صورتش باقي نمي‌ماند.

3- بادي‌ها به همين چند مورد محدود نمي‌شوند. دنياي وسيعي دارند كه براي زندگي‌هاي آپارتماني اين روزها كاملا مناسبند. از مبل‌ها تا وان‌هاي كوچك و بزرگ بادي، همه را مي‌توانيد جايگزين نمونه‌هاي جاگير و گران قيمت آنها كنيد. مزيت ديگرشان هم اين است كه مي‌توانيد باد آنها را بعد از مدتي كه استفاده كرديد مانند روز اول خالي كنيد و درحالي‌كه فضاي خيلي كمي را اشغال مي‌كند گوشه‌اي بگذاريد تا دوباره و حتي براي فرزند بعدي‌تان مورد استفاده قرار گيرد.

کد خبر 320247

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha