همشهری آنلاین: پس از اعلام خبر فوت شیخ نمر باقر النمر، سایت رسمی ایشان نامه‌ای را منتشر کرد که در آن شیخ نمر مادرش را به صبر و شکیبایی دعوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع)، ساعاتی پس از اعلام خبر رسمی اعدام شیخ نمر باقر النمر، سایت رسمی وی نامه‌ای که شهید نمر پیش از اعدام به مادر خود نوشته بود را منتشر کرد.

این سایت نوشت: شیخ نمر بعد از شنیدن خبر حکم اعدام قطعی خود نه تنها ناراحت نشد بلکه با بیان جمله «خداوند بشارت خیر به شما دهد» ابراز خوشحالی نیز کرده است.

ترجمه کامل این نامه به شرح زیر است:

«برای مادر صبورم "أم جعفر" ؛

مادرم! همواره خدا را شاکر باش و آنچه تقدیر می‌نویسد را نیز پذیر؛ چراکه تقدیر خدا از تقدیر بشر بسیار نیکوتر است و آنچه او برای ما برمی‌گزیند از آنچه ما برای خود می‌خواهیم خردمندانه‌تر است. درست است که ما باید دعا کنیم و حاجات خود را از او بخواهیم؛ اما صلاح ما را او بهتر از ما می‌داند.

حمد و ستایش سزاوار خداوند است که امر می‌کند بشر را و انسان‌ها در سایه فرمانروایی او قرار دارند. هیچ‌کس قادر به جابجایی هیچ چیزی نیست مگر اینکه خدواند مشیت وی را آن‌گونه قرار داده باشد.

مادرم! بدان که خداوند بیناست؛ و آگاه باش که حتی کوچکترین کارهای انسان را می‌نگرد و از اراده او خارج نیست. همین ما را بس است تا بدانیم که اگر اتفاقی می‌افتد تنها بر اساس مشیت الهی است و نه چیز دیگر.

در پایان شما و تمام مردم را به خدا می‌سپارم که خداوند بهترین حافظ و نگهبان است.

عزیز شما شیخ نمر باقر النمر».

کد خبر 320169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha