همشهری آنلاین: معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه از میان طلابی که به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسه، روسی، اردو، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ترکی آذری آشنا هستند، «مُبلغ اینترنتی» می‌پذیرد.

به گزارش فارس، معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه به منظور نشر معارف اسلامی در فضای مجازی و همچنین شناساندن معارف صحیح اهل‌ بیت و سنت ائمه معصومین علیهم‌السلام و رساندن پیام دین اسلام به مردم سراسر دنیا از میان طلاب و فضلای حوزوی «مبلغ اینترنتی» می‌پذیرد.

طلابی که تخصص‎های مختلف قرآن و حدیث، اعتقادات و کلام، تاریخ و سیره، اخلاق و احکام و آشنا به هفت زبان اعم از زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسه، روسی، اردو، اسپانیایی، ترکی استانبولی و ترکی آذری هستند می‌توانند به عنوان «مُبلغ اینترنتی» معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه نام‌نویسی کنند.

شرایط پذیرش مبلغان اينترنتي شامل تحصیلات در حد اتمام سطح، تأهل، آشنایی با فعالیت‌های اینترنتی و قبولی در مصاحبه ورودی و آزمون است. زمان ثبت‌نام از 10 تا 30 دی‌ ماه 1394 است و مصاحبه واجدین شرایط از اول تا 15 بهمن‌ ماه 1394 انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه جامع تبلیغ به نشانی http://zitova.ir ثبت‌نام کنند.

کد خبر 319916

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha