دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: پایان نیم‌فصل، زمان نقل و انتقالات باشگاه‌هاست. اما برای این اقدام قوانین و محدودیت‌‌هایی وجود دارد.

سازمان لیگ

مصطفي شهبازي، رئيس كميته نقل و انتقالات فوتبال در اين خصوص با سايت سازمان ليگ صحبت كرده است. توضيحات وي در خصوص نحوه عقد قرارداد باشگاه‌ها با بازيكنان بدين شرح است:

  • پنجره نقل و انتقالات نیم فصل جاری از 2 دی تا ساعت بیست و چهار 29 دی 94 باز خواهد بود. در این مورد، هر باشگاه لیگ حرفه‌ای شامل لیگ برتر و دسته اول، می‌تواند حداکثر با 6 بازیکن عقد قرارداد کرده و پس از ثبت در مسابقات از آنان استفاده کند.
  • اگر باشگاهی تا سقف 27 نفر 6 بازیکن جای خالی داشته باشد، مستقیما عقد قرارداد کرده و ثبت می‌کند و اگر تا سقف 27 نفر جا نداشته باشد می‌تواند با 6 نفر فسخ قرارداد کرده و بازیکن جدید جایگزین کند.
  • باشگاه‌هایی که از سه سهمیه آزاد استفاده کرده‌اند، در صورت فسخ قرارداد با این بازیکنان نمی‌توانند بازیکن دیگری جایگزین کنند.
  •  اگر باشگاه‌ها از 4 بازیکن سهمیه خارجی استفاده کرده باشند اگر در بازه زمانی نیم فصل، حتی با 4 بازیکن هم فسخ قرارداد کنند، می‌توانند با شرایط و مقررات آیین نامه نقل و انتقالات بازیکن خارجی جایگزین کنند.
  • در صورتی که باشگاه‌های لیگ برتر از 8 بازیکن زیر 21 سال استفاده کرده باشند و در این بازه زمانی نیم فصل با هر چند نفر از این 8 بازیکن فسخ قرارداد کنند می‌توانند به همان تعداد بازیکن جایگزین کنند.
  • باشگاه‌ها به غیر از استخدام بازیکنان مجاز (6 نفر) می‌توانند بازیکنان مصدوم خود را با تایید کمیته محترم پزشکی از لیست خارج و جایگزین کنند، اما بازیکن مصدوم خارج شده تا پایان فصل مجاز به همراهی هیچ تیمی نخواهد بود.
کد خبر 318867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha