همشهری آنلاین: رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به حضور گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی از تره‌بار مرکزی تا سطح شهر استان تهران از هموطنان خواست شکایات خود را در سامانه ۳۰۰۰۹۶۵۱ ثبت کنند.

به گزارش ایرنا، امید شهرآبادی رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در ایام سال به شکایات مردمی رسیدگی می کند اما به فراخور ایام در مناسبت هایی این گشت ها با همراهی دستگاه های نظارتی به منظور پیشگیری از تخلفات و افزایش رفاه مردم انجام می شود.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن رسم سنتی یلدا، تمرکز گشته های مشترک بیشتر به مایحتاج اصلی مردم و به بازار میوه، آجیل و مرغ و ماهی معطوف شده است.

شهرآبادی در مورد تخلفات مشاهده شده در بازار یلدا گفت: تا کنون بیشترین موارد تخلف مربوط به گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدام ارائه فاکتور خرید و تخلفات بهداشتی است که روسای شعب حاضر در گشت حیطه قانون در محل اقدام به صدور و اجرای احکام می کنند.

رئیس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در مورد تخلفات بهداشتی در بازار شب یلدا گفت: امنیت خریداران به عهده فروشنده و دستگاه های نظارتی است و فروشندگان باید علاوه بر داشتن کارت بهداشت پرسنل و بهداشت محیط کار مواظب تاریخ انقضای کالاهای موجود در مغازه نیز باشند.

  • تشکیل 33 پرونده تخلف در 2 روز

شهرآبادی با بیان اینکه علاوه بر تیم های گشت مشترک در سطح استان تهران، یک تیم همراه رئیس شعبه تعزیرات حکومتی در میدان تره بار مرکزی مستقر است، تصریح کرد: در 2 روز گذشته 33 پرونده با ارزش تخلف 30 میلیون و 950 هزار ریال برای عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و کم فروشی در تره بار مرکزی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: دستگاه های نظارتی با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی در بازار حضور دارند و مردم می توانند شکایات خود را در سایت تعزیرات حکومتی استان تهران و یا سامانه پیامکی 30009651 ثبت کنند.

در یکی از گشت های مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران، 5 متخلف به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت، عدم رعایت موارد بهداشتی و عدم صدور فاکتور، 4 میلیون و 300 هزار تومان جریمه شدند.

کد خبر 318825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha