همشهری آنلاین: مدیر کل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به دلیل مه غلیط و کاهش دید از حدود ساعت ۱۹ پنجشنبه متوقف شد.

plane

محمد باقر قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دید پروازی در مشهد هم اکنون به 50 متر کاهش یافته و امکان انجام هیچ پرواز ورودی و خروجی در این فرودگاه وجود ندارد.

وی اظهار کرد: تاکنون پنج پرواز ورودی به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی ناچار به بازگشت به فرودگاه‌های ثانوی شده و برخی پروازها هم منتظر بهبود وضعیت جوی در این فرودگاه هستند.

وی با بیان اینکه انجام سایر پروزاها هم منوط به نشست پروازهای ورودی است گفت: یک پرواز خروجی شرکت هواپیمایی زاگرس هم با وجود مسافرگیری به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی انجام نشد و مسافران آن در سالن ترانزیت فرودگاه مشهد منتظر هستند.

قاسم زاده افزود: با بهبود هوا، کاهش مه و افزایش دید پروازی پروازها از سر گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: شب گذشته نیز مه غلیظ حاکم بر فضای مشهد و فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد منجر به لغو برخی پروازهای این فرودگاه شد.

وی ادامه داد: مسافران پروازهای امشب قبل از حرکت به سوی فرودگاه با تماس تلفنی از وضعیت انجام پروازها مطلع شوند.
فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از فرودگاه مهر آباد پرترددترین فرودگاه کشور است که به طور متوسط روزانه 160 تا 180 پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.

کد خبر 318409

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha