همشهری آنلاین: وکیل مدافع متهم ردیف اول گفت که دادگاه یکشنبه-۲۲ آذر- متهمان پرونده نفتی، اولین و آخرین جلسه غیرعلنی بود.

به گزارش تسنیم، رسول کوهپایه‌زاده پس از پایان بیست و دومین جلسه محاکمه متهمان پرونده نفتی که یکشنبه-22 آذر- به صورت غیرعلنی در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی و با حضور هر سه متهم پرونده برگزار شد اظهار کرد: دلیل اصلی برگزاری جلسه به صورت غیرعلنی، طرح مسائلی بود که منافع ملی و مصالح کلان کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌داد.

وکیل مدافع بابک زنجانی ادامه داد: بر اساس تاکید سه باره ریاست دادگاه، همه افراد حاضر در دادگاه ملکف هستند به هیچ عنوان مطالب جلسه امروز را در جایی درج نکنند.

وی اضافه کرد: دادگاه برای کشف حقیقت و احراز واقعیت تلاش می‌کند و جلسه امروز هم به این صورت برگزار شد تا متهمان با آرامش بیشتر و بدون اینکه آفتی متوجه مسائل کشور شود، صحبت‌های خود را ارائه دهند.

کوهپایه‌زاده جلسه امروز دادگاه را بسیار مثبت و پربار دانست و گفت: امروز اولین و آخرین جلسه غیرعلنی بود و این جلسه هم به درخواست هر سه متهم برگزار شد.

وکیل مدافع متهم ردیف اول پرونده متهمان نفتی افزود: هر سه متهم امروز صحبت کردند و من نیز چند دقیقه‌ای در دادگاه مطالب مورد نیاز را ارائه کردم.

به گزارش تسنیم، بیست و دومین جلسه محاکمه متهمان پرونده نفتی که امروز (یکشنبه) 22 آذر در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، دقایقی پیش پایان یافت. بیست و سومین جلسه محاکمه متهمان این پرونده شامل بابک زنجانی متهم اصلی، «م.ش» متهم ردیف دوم و «ح.ف.ه» متهم ردیف سوم پرونده، فردا (دوشنبه) مجدداً به صورت علنی برگزار می‌شود.

در 22 جلسه گذشته، علاوه بر قرائت کیفرخواست از سوی نماینده دادستان و طرح شکایت از سوی شرکت نفت، بانک مسکن و سازمان تامین اجتماعی، بابک زنجانی و وکیل وی و «م.ش» و وکیلش، دفاعیات خود را قرائت کردند. «ح.ف.ه» نیز بخشی از دفاعیات خود را قرائت کرده است.

کد خبر 317891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha