تحقیقات درباره عمدی یا غیرعمدی بودن آتش‌سوزی مرگبار در ساختمان پزشکان شهر ایذه در حالی ادامه دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد قربانی این حادثه از مدتی قبل تهدید می‌شده و افراد ناشناس خودرواش را به آتش کشیده بودند.

حوادث

بعدازظهر دوشنبه، 9آذرماه، وقوع انفجار و به‌دنبال آن آتش‌سوزي در طبقه پنجم ساختمان پزشكان در شهرستان ايذه، تيم‌هاي امدادي را به محل حادثه كشاند. يكي از واحدهاي طبقه پنجم در حال سوختن بود و صداي فرياد كمك‌خواهي خانم دندانپزشكي كه در اين واحد گرفتار شده بود، به گوش مي‌رسيد.

عمليات آتش‌نشانان براي نجات خانم دكتر راه به جايي نبرد و در ميان بهت و ناباوري مردم، زن جوان در آتش سوخت. پس از اين حادثه، دادستان ايذه به بيان جزئيات اين ماجرا پرداخت و گفت: هنوز هيچ مدركي دال بر عمدي بودن حادثه آتش‌سوزي كه به فوت يكي از پزشكان اين شهرستان منجر شد، به‌دست نيامده و تحقيقات در اين زمينه ادامه دارد.

اين در حالي است كه به گفته وكيل خانم دكتر، نتيجه بررسي‌هاي سطحي كه توسط پزشكي قانوني و كارشناسان حريق به‌صورت شفاهي اعلام شده، بحث عمدي بودن اين حادثه را قوت بخشيده است.اين وكيل دادگستري عنوان كرد: گزارش پزشكي قانوني وارد آمدن ضربه به سر و خون مردگي پيش از آتش‌سوزي را نشان مي‌دهد كه احتمال دارد ناشي از درگيري باشد.

از سوي ديگر خانم دكتر در پرونده‌اي پيش از اين درگير يكسري مسائل پزشكي بوده و عده‌اي مرتب او را تهديد مي‌‌كردند و حتي خودروي وي را نيز آتش‌ زده بودند. به گفته وي، مظنونيني در اين زمينه وجود دارند كه پس از طي مراحل قانوني تحت تعقيب قرار گرفته‌اند و ادامه تحقيقات مي‌تواند راز اين آتش‌سوزي مرموز را فاش كند.

کد خبر 316813

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha