پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف در استان‌هایی همچون گیلان، خراسان‌ رضوی، خراسان‌ شمالی و مازندران و گلستان از تشدید برودت هوا در اکثر استان‌های کشور خبر داد.

snow

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ فریبا گودرزی گفت: امروز با خروج سامانه بارشی از کشور هوای سرد همچنان تا اواخر هفته در کشور ماندگار می‌ماند. از اواسط وقت امروز با عبور موجی از استا‌های ساحلی دریای خزر برای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و شهرهای شمالی سمنان، خراسان‌شمالی و شمال خراسان‌رضوی بارش برف را داریم که روند بارش برف تا فردا بعدازظهر در این استان‌ها ادامه دارد و بتدریج از اواخر وقت فردا کاهش می‌یابد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید را داریم که در برخی از مناطق شرق و جنوب‌شرق کشور با گرد و غبار همراه می‌شود. همچنین برای روزهای پنجشنبه و جمعه تشدید برودت هوا را برای نیمه‌شرقی کشور خواهیم داشت.

رفیعی ادامه داد: کسانیکه قصد سفر به مشهد را دارند حتما باید تجهیزات زمستانی و لباس گرم به همراه داشته باشند زیرا هوا در این منطقه سردتر خواهد شد.

وی در پایان گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری است که در پاره‌ای از نقاط غبار صبحگاهی دارد. حداکثر دمای امروز تهران 9 درجه سانتیگراد است.

کد خبر 316669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha